کد خبر: ۲۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 11
بالاخره نسخه‌ی دموی بازی FIFA 20 توسط شرکت EA Sports منتشر شد و هوداران و طرفداران این بازی می‌توانند به طور رایگان، دموی مذکور را دریافت کنند.
به گزارش آی تابناک : همان طور که می‌دانید، مثل هرسال شرکت EA Sports یک نسخه‌ی دمو که در واقع مقدمه‌ای برای نسخه‌ی اصلی بازی است، به طور رایگان منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند در سراسر جهان، این نسخه را دریافت کنند. قبل‌تر مشخص شده بود که در هفته‌ی جاری، نسخه‌ی دمو بازی FIFA 20 منتشر خواهد شد و بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، این دمو در دسترس همگان قرار گرفت. با توجه به اطلاعات منتشر از این بازی تا به حال، می‌توان گفت که درصد زیادی از بخش‌های مختلف این بازی در سال جاری با تغییرات قابل توجه ای مواجه شده‌اند. بخش پروکلاب بازی با پیشرفت‌ها و امکانات جدیدی منتظر کاربران است و از سویی دیگر نیز، تغییرات بخش کریر این حالت را بیش از پیش گسترده خواهند کرد و کاربران می‌توانند تا سال آینده یا بیشتر، خود را با این قسمت سرگرم سازند. در کنار این‌ها، حالت جدید ولتا نیز در این بازی اضافه شده که قسمت کوتاهی از آن در حالت 3 به 3 و در دو نیمه‌ی دو دقیقه‌ای، در دموی عنوان FIFA 20 قابل تجربه است. اگر برای این بخش از بازی که حال و هوای همان فوتبال خیابانی قدیمی را به بازی اضافه می‌کند، هیجان دارید، پیشنهاد می‌شود حتما دموی رایگان بازی را دانلود کنید، چرا که می‌توانید دریبل های مختلف و هیجان انگیزی را به همراه سایر حرکات نمایشی در این قسمت تجربه کنید. به غیر از بخش ولتا، بخش Kick-Off نیز در دمو با تیم‌های لیورپول، رئال مادرید، چلسی، دورتموند، پاریس سن ژرمن و تاتنهام قابل تجربه است. ورزشگاه‌های اختصاصی تیم‌های رئال مادرید، تاتنهام و چلسی نیز در این دمو در قالب بازی‌های چهار دقیقه‌ای قابل تجربه هستند.

علاقه مندان به این دمو می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن برای کنسول پلی‌استیشن 4، فروشگاه ایکس‌باکس برای کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم اوریجین برای رایانه‌های شخصی، این نسخه‌ی آزمایشی را با حجمی حدود 6.5 گیگابایت، دریافت نمایند.

عنوان FIFA 20 در تاریخ 5 مهر ماه سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در اینجا می‌توانید نگاهی به لیست ده بازیکن برتر این اثر داشته باشید که در صدر آن، نام لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به چشم می‌خورد.



منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار