کد خبر: ۲۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 02
در ماه‌های اخیر مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به اسکایپ اضافه کرده است. این ویژگی‌ها عمکرد کلی گفت‌وگو در این برنامه‌ را بهبود می‌دهند. این ویژگی‌ها شامل برگزیده‌ کردن پیام‌ها، پشتیبانی از پیام‌های draft، پشتیبانی از چندین پنجره در دسکتاپ و ویژگی‌های دیگر می‌شوند. در ادامه لیست کامل این ویژگی‌ها را مشاهده می‌کنید:
به گزارش آی تابناک : پیام‌های draft: دیگر نگران فراموش کردن پیام‌هایی که فرستادن آن‌ها را فراموش کرده‌اید نباشید. هر پیامی که تایپ‌ کرده‌اید اما نفرستاده‌اید در همان صفحه با تگ [draft] ذخیره می‌شود پس می‌توانید بعدا نوشتن آن را تمام کنید و پیام را بفرستید. پیام‌های draft حتی زمانی که برنامه‌ی اسکایپ را در حین نوشتن پیام می‌بندید نیز در دسترس قرار می‌گیرند.
  • برگزیده کردن پیام‌ها: شما می‌توانید هر پیامی را در اسکایپ برگزیده (bookmark ) کنید. مهم نیست که عکس باشد یا پیام، می‌توانید هر زمان با یک کلیک به آن دسترسی پیدا کنید. پیام مورد نظر به قسمت پیام‌های برگزیده در کنار سایر پیام‌ها انتقال می‌یابد.
  • پیش‌نمایش فایل‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها قبل از فرستادن آن‌ها: شما می‌توانید اینگونه فایل‌ها را قبل از فرستادن ببینید. زمانی که آن‌ها را انتخاب می‌کنید، در پنل مربوطه یک بار به شما نشان داده می‌شود که از فرستادن فایل‌های اشتباه جلوگیری شود. علاوه بر آن شما می‌توانید برای توضیح چیزی که می‌فرستید متنی زیر آن اضافه کنید.
  • قابلیت جدید برای نشان دادن عکس‌ها و فیلم‌هایی که یکجا فرستاده می‌شوند: اگر می‌خواهید عکس‌هایی که بعد از یک تعطیلات یا یک مناسبت با دوستانتان و خانواده گرفته‌اید را یکجا بفرستید آن‌ها را انتخاب کنید و اسکایپ همه‌ی آن‌ها را به خوبی در صفحه گفت‌وگو خواهد فرستاد. شما یک آلبوم زیبا را با کنار هم قرار گرفتن عکس‌ها مشاهده خواهید کرد. و با کلیک روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید عکس یا فیلم مربوطه را ببینید.
  • با استفاده از پنجره‌های جدا دیگر گفت‌وگوها را با هم قاطی نکنید: چند ماه پیش قابلیت‌ پنجره‌های جدا برای ویندوز 10 منتشر شد که به شما اجازه می‌دهد هر گفت‌وگویی را در صفحه‌ای جدا باز کنید. حال این ویژگی‌ برای همه ورژن‌های ویندوز، مک و لینوکس در آخرین نسخه‌ی اسکایپ منتشر شده است.




منبع : وینفون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار