کد خبر: ۲۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
امروزه بازار SSD مملو از برندهای متعدد است اما تنها تعداد انگشت شماری از آنها دارای فناوری‌های اختصاصی و بخش تحقیق و توسعه هستند که Lite-On یکی از آنها است. حالا توشیبا خبر از خرید Lite-On داده که شامل برند Plextor نیز می‌شود.
به گزارش آی تابناک : بخش کسب و کار توشیبا به زودی به Kioxia تغییر نام می‌دهد اما این سازنده در راستای توسعه آن، Lite-On و برند زیر مجموعه آن (Plextor) را خریداری می‌کند. توشیبا امروز اعلام کرد به یک توافق قطعی با Lite-On دست یافت است.

توشیبا قرار است با پرداخت 165 میلیون دلار، Lite-On را به زیرمجموعه خود در آورد. انتظار می‌رود این معامله در نیمه اول سال 2020 میلادی انجام شود. احتمالاً با خرید LITE-ON از سوی توشیبا، این برند دیگر به طور مستقل به فعالیت  در بازار SSD ادامه نخواهد داد و شاهد ادغام آن با Kioxia  خواهیم بود.
کمپانی تایوانی Lite-On تأمین کننده محصولات و خدمات مختلفی است اما تنها بخش کسب و کار SSD  آن به تصاحب توشیبا در خواهد آمد.

حالا باید منتظر به‌کارگیری فناوری‌های انحصاری Lite-On در SSD های توشیبا بود. ظاهراً توشیبا به دنبال حضور مستقیم هرچه بیشتر در بازار SSD است. این کمپانی پیش‌تر نیز OCZ را خریداری کرد که حالا تحت برند توشیبا فعالیت می‌کند، از این رو احتمالاً باید SSD های Lite-On و Plextor را طی سال پیش رو به فراموشی بسپاریم.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار