کد خبر: ۲۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
نخستین هاب صادارتی محتوای دیجیتال کشور با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری رونمایی شد.
به گزارش تیترشهر : نخستین هاب صادارتی محتوای دیجیتال کشور امروز شنبه با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

این هاب به عنوان نخستین هاب صادرات محتوای دیجیتال در حوزه های مختلفی چون نرم افزارهای تلفن همراه، محتوای ویدیوئی و انیمیشن فعالیت می کند.

با توجه به اینکه ۲۲ هزار برنامه نویس در حوزه طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی فعالیت می کنند، اما فعالیت قابل قبولی در بازارهای بین المللی ندارند و بازار داخلی آنها نیز بزرگ و قابل توجه نیست. این هاب به عنوان یک تسهیل گر به میدان می آید و فعالیت های بین المللی آنها را ساماندهی می کند.

این مجموعه طراحی شده تلاش می کند تا نرم افزارهای موجود برای ورود به بازارهای جهانی چند زبانه شوند و به عنوان واسطه ای بین المللی از حضور آنها در دنیا حمایت می کند. همچنین تلاش می کند تا طراحی آنها در قالب یک مدل مورد پسند جهانی تغییر کند.


منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار