کد خبر: ۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که عنوان Forza Horizon 4 توانسته است در کمتر از یک سال به فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.
به گزارش آی تابناک : بازی Forza Horizon 4 یکی از عناوین پرطرفدار سبک شبیه سازی رانندگی است که توسط شرکت Playground Games ساخته شده است و نزدیک به یک سال از عرضه آن می‌گذرد. به تازگی اخباری از این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد عنوان مذکور توانسته  بین گیمرها جایگاه خوبی را بدست آورد. طبق اخبار اعلام شده ظاهرا بازی Forza Horizon 4 توانسته است در تمام دنیا بیش از ۱۲ میلیون گیمر را جذب خود کند. این آمار از فروش بازی در کنسول Xbox One  و پلتفرم کامپیوتر تشکیل شده است.

طبق تخمین شرکت سازنده بازی، احتمالا عنوان مذکور بتواند هر ماه بیش از ۴ میلیون گیمر جدید را در کنسول‌های پشتیبانی شده جذب کند. این آمار برای عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت بسیار خوب است و نشان می‌دهد شرکت مایکروسافت هم توانایی عرضه عناوین انحصاری بسیار قدرتمند را دارد. از طرفی هم هنوز یک سال از انتشار این بازی نگذشته است و تعداد زیادی از گیمرهای کنسول ایکس‌باکس و پلتفرم کامپیوتر هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اند.

فروش 12میلیون نسخه‌ای بازی Forza Horizon 4

هنوز مشخص نشده است این فروش تنها به نسخه‌های دیجیتالی بازی مربوط می‌شود یا نسخه‌های فیزیکی را نیز شامل می‌شود اما یقینا بیشتر فروش این بازی از طریق سرویس Xbox Game Pass بوده است و باید انتظار داشته باشیم مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک درباره آمار دقیقفروش این بازی اطلاعاتی را منتشر کند.

تجربه ثابت کرده است که عناوین سبک شبیه سازی رانندگی شرکت مایکروسافت با وجود انحصاری بودن همیشه جزو برترین بازی‌های بازار بوده‌اند و قطعا شرکت مایکروسافت در آینده و برای نسل بعدی کنسول خود نسخه جدید این عنوان را عرضه خواهد کرد. عنوان Forza Horizon 4 هم اکنون برای کنسول ایکس‌باکس و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.



منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار