کد خبر: ۲۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 29
با انتشار اولین عکس رسمی از هوآوی میت ۳۰ پرو، دوربین چهارگانه این مدل با ماژول دایره‌ای شکل، تائید شد.
به گزارش آی تابناک : هوآوی تا چندی دیگر سری میت ۳۰ را روانه بازار خواهد کرد، این سری از دو مدل میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو تشکیل شده و پرچمداراننیمه دوم سال شرکت هوآوی محسوب می‌شوند. در نیمه ابتدایی سال میلادی جاری، هوآوی دو مدل پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو را روانه بازار کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری میت ۲۰ که سال گذشته عرضه شدند، دوربینآن‌ها بود، استفاده از سنسور‌های باکیفیت و عریض در این پرچمداران موجب شد تا توجه خریداران و کارشناسان به سمت دوربین سری میت ۲۰ جلب شود و در نقد‌ها نیز تا مدتی بهترین امتیاز در میان تمامی مدل‌های موجود، مربوط به مدل میت ۲۰ پرو بود. حال که هوآوی برنامه دارد تا مدل جدید سری میت را روانه بازار کند، کیفیت و مشخصات دوربین این سری نیز اهمیت فراوانی پیدا کرده است. در پایین عکس رسمی این مدل را مشاهده می‌کنید.

دوربین چهارگانه و پردازنده قدرتمند، اولین مشخصات فاش شده پرچمدار جدید هوآوی

دوربین باکیفیت و پردازنده قدرتمند، از اولین ویژگی‌های فاش شده میت ۳۰ پرو

پیشتر عنوان شده بود که هوآوی در مدل میت ۳۰ پرو از دوربین سه‌گانه با ماژول دایره‌ای شکل استفاده می‌کند، حتی رندر‌های دوربین سه‌گانه این مدل نیز منتشر شد (تصویر پایین) حال طبق تصاویر جدید فاش شده، ماژول دایره‌ای شکل حقیقت داشته، اما در این ماژول، چهار سنسوردوربین وجود دارد، بنابراین پرچمدار جدید هوآوی با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود. هوآوی برای دوربین پرچمدار جدید خود نیز سنگ‌تمامگذاشته و طبق اطلاعات موجود، دوربین چهارگانه از دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی باکیفیت تشکیل شده‌اند که یکی از سنسور‌ها دارای روزنه فوق عریض ۱۲۰ درجه خواهد بود و نمایی کاملا باز و گسترده را در تصاویر ارائه می‌دهد. سنسور سوم این دوربین بر اساس شایعات یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر خواهد بود که به ویژگی زوم ترکیبی ۱۰ برابر نیز مجهز شده، سنسور چهارم نیز احتمالا سه‌بعدی Tof است.

دوربین چهارگانه و پردازنده قدرتمند، اولین مشخصات فاش شده پرچمدار جدید هوآوی

هوآوی در مدل میت ۳۰ پرو از پردازنده پرچمدار Kirin 990 با ساختار ۷ میلی‌متری استفاده کرده است، این تراشه در تاریخ ۶ دسامبر در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می‌شود، طبق اطلاعات موجود، پردازنده جدید هوآوی به مودم 5G یکپارچه مجهز شده، بنابراین وجود فناوری اینترنت 5G در تمامی مدل‌هایی که از این تراشه استفاده می‌کنند، قطعی به نظر می‌رسد، همچنین با استفاده از تراشه جدید Cortex-A77 شرکت ARM در کنار این تراشه، ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته به مدل میت ۳۰ پرو اضافه خواهد شد. این مدل به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید و برنامه گوگل‌پلی عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۶ شهریور)


به احتمال فراوان سری جدید پرچمدار هوآوی در همان ششم دسامبر معرفی خواهد شد، در غیر این صورت شرکت چینی طی مراسمی در ۱۳ دسامبر از پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد.

دوربین چهارگانه و پردازنده قدرتمند، اولین مشخصات فاش شده پرچمدار جدید هوآوی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار