کد خبر: ۲۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 29
رویداد بعدی سرفیس (Surface) مایکروسافت در روز 2 اکتبر 2019 برگزار خواهد شد. دعوت نامه‌ها برای اعضای حوزه مطبوعات ارسال شده است. این دعوت نامه‌ها دارای مشخصه لوگو Surface با بک‌گراند تاریک هستند.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت معمولا رویدادهای Surface خود را در ماه اکتبر برگزار می‌کند، و در این تاریخ از دستگاه‌های جدید و به‌روزرسانی‌های خود پرده برمی‌دارد. مشخص نیست امسال، باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم، اما به احتمال زیاد شاهد به‌روزرسانی‌هایی برای Surface Pro 6, Surface Laptop 2 واحتمالا Surface Book 2 خواهیم بود. سال گذشته Surface Studio جدیدی عرضه گردید، به نظر می‌رسد چرخه توسعه مایکروسافت برای این کامپیوتر شخصی کمی طولانی‌تر باشد، بنابراین نمی‌توان با اطمینان گفت که امسال شاهد انتشار به‌روزرسانی دیگری خواهیم بود.

بسیارجالب خواهد بود، اگر که این احتمال وجود داشته باشد که در نهایت بتوانیم نگاهی داشته باشیم به دستگاهی با صفحه نمایش دوگانه که مدتی است شایعه شده تیم Surface روی آن کار می‌کند. بنا به گزارش‌های رسیده، مایکروسافت دستگاهی با کد نام ” Centaurus” را در اوایل سال جاری به کارمندان نشان داده است، و این امر به این موضوع اشاره دارد که زمان عرضه این دستگاه می‌تواند نسبتا نزدیک باشد. در حال حاضر تمامی این موارد حدس و گمان هستند و باید منتظر ماند و دید در این رویداد چه رخ خواهد داد، اما مطمئنا تحرک خوبی در خط تولید Surface ایجاد خواهد کرد.


منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار