تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 March 25
نتایج گزارش کاخ سفید نشان می‌دهد که در سال مالی ۲۰۱۵ میلادی، تعداد حوادث و اتفاقات سایبری در دولت آمریکا نسبت به سال قبل از آن با رشد ۱۰ درصدی روبرو شده است.
به گزارش آی تابناک به نقل از اسپوتنیک، گزارش بررسی عملکرد دفتر بودجه و مدیریت کاخ سفید حاکی است که در سال مالی گذشته، نهادهای مختلف دولت آمریکا با 77 هزار حادثه سایبری روبرو شده اند که نقض موارد امنیتی بخشی از این حوادث بوده است.

این گزارش افزود: حملات سایبری از جمله جدی ترین تهدیداتی است که آمریکا با آن روبرو شده است. ماه گذشته، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از کنگره خواست تا 19 میلیارد دلار منابع مالی برای تامین امنیت سایبری نهادهای دولتی اختصاص دهد. این رقم 5 میلیارد دلار بیشتر از بودجه سالیانه درخواستی بوده است.

این گزارش حاکی است: علی رغم پیشرفت های بی سابقه در زمینه برقراری امنیت منابع اطلاعاتی فدرال، بدافزارها همچنان به دستیابی غیر قانونی به شبکه های فدرال و سامانه های اطلاعاتی دسترسی دارند.

در سال 2014 میلادی، هک گسترده دفتر مدیریت پرسنل آمریکا آغاز شد و تا سال 2015 میلادی این عملیات هکری شناسایی نشده بود. اطلاعات مربوط به بیش از 22 میلیون کارمند سابق و کنونی دولت فدرال آمریکا در اختیار هکرها قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار