کد خبر: ۲۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
سامسونگ گلکسی نوت 10+ را با مقاوم‌ترین نوع پوشش، یعنی Gorilla Glass 6 به بازار ارائه کرده است. این بدان معنا است که پرچمدار جدید کهکشانی‌ها باید در برابر سقوط از ارتفاعات بر روی خشن و زمخت‌ترین سطوح از خود مقاومت نشان دهد. اما آیا واقعاً اینگونه است؟
به گزارش آی تابناک : کانال یوتیوبی PhoneBuff در ویدئوی میزان مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ را در تست سقوط مورد بررسی قرار داده و آن را با گوشی آیفون XS Max اپل مقایسه کرده است. هر دو گوشی دارای بدنه شیشه‌ای در جلو و عقب هستند. آزمون با سقوط این گوشی از جهت پشت، لبه و جلو انجام می‌شود.

گلکسی S10+ سامسونگ که پیش از این در تست مشابهی قرار گرفته بود، سنسور اثر انگشت آن پس از سقوط از کار افتاد. این گوشی تنها در پنل جلو با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شد و قاب پشتی آن دارای گوریلا گلس 5 بود. بنابراین نوت 10 پلاس از این نظر یک امتیاز مثبت خواهد داشت. اما آیا به نظر شما این گوشی می‌تواند آیفون Xs Max را شکست دهد؟

در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید، باوجود آنکه نوت 10+ در قاب پشتی خود شکستگی‌های بیشتری از آیفون را تجربه کرده، اما تعادل وزنی آن مانع این می‌شود که در تست‌های بعدی آسیب جدی به آن وارد شود. پنل جلوی گلکسی نوت خراش‌های کمتری از XS Max برداشت و اختلالی در کارآیی این گوشی ایجاد نشد. بنابراین در آزمون سقوط برنده رقابت نام گرفت.

البته بد نیست فراموش نکنید که نوت 10+ با یک محافظ پیش‌فرض کارخانه‌ای بر روی صفحه نمایش خود در درون جعبه عرضه شده است. هر چند این محافظ ممکن است کم‌جان به‌نظر آید، اما نمی‌توان منکر آن شد که در پیروزی نوت 10+ برابر آیفون XS Max نقش داشته است. در هر حال اگر روزی تصمیم داشتید هر کدام از این گوشی‌های گرانقیمت را خریداری کنید، فراموش نکنید که از قاب‌های محافظ استفاده کنید. چرا که حتی در صورتیکه خللی در عملکرد گوشی هم حاصل نشود، تعویض قاب شیشه‌ای و نمایشگر این آنها هزینه زیادی در پی خواهد داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار