کد خبر: ۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo یکی از ویژه ترین لپ تاپ های ایسوس به شمار می رود که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
به گزارش آی تابناک : لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo یکی از ویژه ترین لپ تاپ های ایسوس به شمار می رود که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نکته این مطلب این است که پیش فروش این محصول آغاز شده و به زودی به بازار عرضه خواهد شد اما فکر می کنید قیمت آن چگونه خواهد بود؟ البته باید اشاره کنیم که نسخه ZenBook Duo نیز با قیمتی ارزان تر از مدل Pro ارائه خواهد شد. در ادامه برای جزییات این خبر با ما همراه باشید.

پیش فروش لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo در آمازون

لپ تاپ Asus ZenBook Pro Duo

این لپ تاپ 15.6 اینچی از یک پنل UHD بهره برده است. این مدل دارای دو نمایشگر 4K بوده و رزولوشن این نمایشگر 2160×3840 است. باید اشاره کنیم که نمایشگر 14 اینچی دوم این لپ تاپ در بخش کیبورد قرار دارد که ScreenPad Plus نام دارد و برای حرفه ای ها بسیار کاربردی خواهد بود. باید اشاره کنیم که نمایشگر دوم یعنی ScreenPad Plus از قابلیت های گسترده ای چون امکان نمایش محتوای بصری و ویرایش آن، کنترل نرم افزارهای مختلف، دسترسی به نوار ابزار از این طریق، میکس ویدیو و دیگر قابلیت های این چنینی برخوردار خواهد بود.

این محصول ویژه برای کاربران حرفه ای در حوزه گرافیک و ویرایش ویدیو طراحی شده و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. لپ تاپ ZenBook Pro Duo در کامپیوتکس 2019 معرفی رونمایی شد و مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت. باید اشاره کنیم که این مدل با یک قلم استایلوس ارائه خواهد شد. در این مدل از پردازنده نسل نهم 8 هسته ای اینتل Core i9 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 استفاده شده و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. این لپ تاپ هم اکنون برای پیش سفارش در آمازون در دسترس است و از تاریخ 6 سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. این محصول با قیمت 2499 دلار در آمازون پیش فروش می شود. البته مدل  Core i9-9980HK / 32GB این لپ تاپ نیز با قیمت 2999 دلار به فروش می رسد.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار