کد خبر: ۲۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
به نظر می‌رسد یکی از تصاویر تبلیغاتی گوشی «هواوی میت 30 پرو» (Huawei Mate 30 Pro) به بیرون درز پیدا کرده که برآمدگی دوربین پشتی این گوشی را از زاویه دیگری نشان می‌دهد. ظاهراً برخلاف رندرهای منتسب به سازندگان قاب گوشی، این گوشی چهار دوربین پشتی دارد و خبری از سه دوربین نیست.
به گزارش آی تابناک : در رندرهای پیشین شاهد سه دوربین پشتی و یک فلش بودیم اما تصویر مورد بحث نشان می‌دهد فلش LED در کنار برآمدگی دوربین نصب شده است. این در حالی است که در رندرهای منتسب به سازندگان قاب گوشی، در جای فعلی فلش یک حسگر نامشخص یا شاید هم بلندگو دیده می‌شد.

حالا وجود چهار دوربین پشتی مطرح است، اما دوربین چهارم چه کارکردی دارد؟ همان‌طور که دانید، گوشی Huawei P30 دارای کلیه دوربین‌های رایج، شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین الترا واید و یک دوربین تله فتو بود، بنابراین  دوربین چهارم می‌تواند یک حسگر سه بعدی ToF باشد تا هواوی از رقبا عقب نماند.

بر پایه اطلاعات افشا شده، گوشی Mate 30 Pro دارای دو حسگر دوربین بزرگ، شامل یک حسگر 1/1.55 برای دوربین اصلی و یک حسگر 1/1.7 برای دوربین الترا واید است. دوربین سوم هم از زوم پنج برابری پشتیبانی می‌کند.

شارژ کابلی این گوشی همان 40 وات باقی خواهد ماند اما شارژ به یسیم از 15 به 27 وات افزایش می‌یابد. همین اخیراً FCC برای یک شارژر بی سیم 30 واتی هواوی گواهی صادر کرده بود. هرچند اعداد یاد شده قدری متناقض هستند، اما در هر صورت این سریع‌ترین شارژر بی سیم هواوی خواهد بود.

huawei-mate-30-quad-camera.jpg

به تصویر درز پیدا کرده بازگردیم، به وضوح در این تصویر به زبان چینی بر روی برخورداری از چیپست جدید Kirin 990 دست گذاشته شده که هواوی نیز رسماً آن را تأیید کرده است. همچنین به همکاری با Leica و حساسیت به نور بهبود یافته اشاره شده که حاصل بکارگیری تکنیک Pixel Binning است.

گوشی‌های سری Huawei Mate 30 در روز 6 سپتامبر (15 شهریور) به طور رسمی معرفی خواهند شد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار