کد خبر: ۲۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
اوایل ماه آگوست بود که گزارش شد بازی انحصاری پلی استیشن 4 Death Stranding هیدئو کوجیما دیگر انحصاری این کنسول نیست و به دیگر پلتفرم‌ها هم خواهد آمد. حتی پس از آن وب سایت پلی استیشن سونی استرالیا Death Stranding را از فهرست انحصاری‌ها حذف کرد اما به نظر می‌رسد باری دیگر این بازی به فهرست بازگشت.

به گزارش آی تابناک : Death Stranding را می‌توان یکی از بازی‌های موردانتظار سال 2019 دانست که تنها برای پلی استیشن 4 توسط استودیو کوجیما تحت توسعه قرار دارد. به تازگی در توییتر تصویر پوستر بازی Death Stranding منتشر شد که روی آن جمله انحصاری پلی استیشن 4 به زبان آلمانی درج شد.

این پوستر در سالن نمایشگاه گیمزکام 2019 مشاهده شده و باید انتظار داشت که صحت داشته باشد. با این حال سونی یا کوجیما خبر را تایید یا تکذیب نکردند تا مشخص شود آیا بازی Death Stranding آیا علاوه بر PS4 به دیگر پلتفرم‌ها خواهد رسید یا خیر.

ماه گذشته استودیو Kojima Productions تصویر باکس آرت بازی Death Stranding را آشکار کرد. در روی باکس خرده فروشی این بازی جمله انحصاری پلی استیشن 4 ذکر شد. مدتی بعد گزارشی انتشاریافت که نشان می‌داد بازی Death Stranding برای رایانه شخصی منتشر خواهد شد. 

تاکنون تریلرها و اطلاعات بسیاری از بازی Death Stranding منتشر شد که باید آن را عنوان جذاب انحصاری PS4 محسوب کرد. عنوانی که تجربه گیم پلی خوبی خواهد داشت و می‌تواند موردتوجه بازیکنان قرار گیرد. بازی مورد اشاره با حضور بازیگران مطرح هالیوودی بوده و در 8 نوامبر امسال یا 17 آبان 98 برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

انتظار داریم بزودی سونی عناوین انحصاری جدیدی را برای کنسول پلی استیشن 4 معرفی کند تا انتشار بازی Death Stranding برای سایر پلتفرم‌ها ناراحتی طرفداران را به دنبال نداشته باشد.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار