کد خبر: ۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
شرکت Sega برنامه‌های بزرگ زیادی را برای Gamescom 2019 تدارک دیده است. این شرکت ناشر اخیرا یک کنفرانس خبری جدید برگزار کرده است که در آن درمورد بازی‌هایی که قرار است با خودشان به بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای امسال در اروپا که از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ آگست بر پا شود بیاورند، صحبت کرده است. اطلاعات بیشتر را در این زمینه در ادامه این مطلب با شما در میان خواهیم گذاشت.
به گزارش آی تابناک : شرکت سگا در کنفرانس خبری اخیر خود تایید کرده است که عناوین متعددی از جمله Catherine: Full Body, Two Point Hospital و همینطور کنسول Sega Genesis Mini همه و همه قرار است در این رویداد حضور پیدا کنند و بخشی از نمایش سگا در رویداد Gamescom 2019 باشند.

با این حال نکته مهم‌تر و قابل توجه‌تری که موضوع مورد بحث ما نیز در این مطلب است، این بود که شرکت سگا این موضوع را نیز تایید کرده است که آن‌ها یک بازی AAA جدید را هم معرفی خواهند کرد. این شرکت ناشر در این زمینه چنین گفته است که: آن عده از کسانی که در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد، این شانس را به دست خواهند آورد که اولین نگاه خود را به یک بازی AAA کاملا جدید که هنوز باید برای عموم به معرفی گذاشته شود، بیاندازند. به هر حال ما هم به زودی آگاهی‌های لازم را پیدا خواهیم کرد که این بازی جدید چه چیزی خواهد بود اما این شانس هم کمی وجود دارد که در نهایت مشخص شود این عنوان AAA کاملا جدید همان آی‌پی جدید این شرکت برای یک عنوان شوتر تاکتیکی باشد که توسط توسعه دهندگان و سازندگان عناوین Total War و همینطور Alien Isolation که در استودیوی Creative Assembly توسعه پیدا کرده باشد.

احتمالا می‌توانیم انتظار دیدن یک نسخه جدید از سری بازی‌های Yakuza را هم داشته باشیم چرا که یک کنفرانس خبری نیز برای آن در ژاپن برای برگزاری در تاریخ ۲۹ آگست در نظر گرفته شده است. با این حال معرفی یا رونمایی از نسخه جدیدی از سری بازی‌های Sonic با حضور این شخصیت دوست داشتنی هم کمی بعید به نظر می‌رسد چرا که به گفته خود سگا سال ۲۰۲۱ قرار است سال بزرگی برای Sonic باشد که معرفی جدیدی از این سری در سال ۲۰۱۹ کمی برای آن زود به نظر می‌رسد که بخواهیم روی آن حساب باز کنیم.

در حال حاضر شاید یکی از تنها چیزهایی که می‌توانیم درمورد آن حدس بزنیم این باشد که چه زمانی این رونمایی رخ خواهد داد. این موضوع اخیرا مورد تایید قرار گرفته که Gamescom نیز در تاریخ ۱۹ آگست برابر با ۲۸ مرداد ماه جاری میان یکی از آن ۱۵ شرکت ناشر بزرگی خواهد بود که در رویداد افتتاحیه Gamescom 2019 حضور خواهند داشت که این رویداد همان مراسم زنده‌ی شب افتتاحیه Gamescom ۲۰۱۹ خواهد بود که به صورت زنده در سراسر دنیا استریم خواهد شد. این عنوان AAA جدید نیز می‌تواند غافلگیری بزرگ سگا برای این شب در نظر گرفته شده باشد.

به هر حال شما می‌توانید با وینفون همچنان همراه باشید تا ما به محض کسب اطلاعات و جزئیات رسمی بیشتر در این زمینه شما را از آن‌ها با خبر و آگاه کنیم.



منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار