کد خبر: ۲۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 07
در طی مراسم گزارش سه ماهه، Ken Miyauchi رئیس شرکت SoftBank به طور ناخواسته اعلام کرد که گوشی‌های سری آیفون 11 اپل 10 روز مانده به پایان سپتامبر به فروش خواهند رسید.

به گزارش آی تابناک : این بدان معنا است که آیفون‌های جدید از روز 20 سپتامبر (29 شهریور) در فروشگاه‌ها در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. این تاریخ به سختی باعث تعجب کسی خواهد شد، چرا که دقیقاً با برنامه‌های چند سال گذشته اپل مبنی بر آغاز فروش سالانه آیفون‌های جدید مطابقت دارد.

زمان عرضه آیفون جدید: همان همیشگی!

میاوچی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در خصوص قوانین جدید مخابراتی که اجرای آن از اول اکتبر آغاز خواهد شد، اطلاعات زمان به بازار آمدن گوشی‌های آیفون را لو داد. این آیین نامه جدید اپراتورهای ژاپنی رو مجاب می‌کند تا هزینه طرح‌های مرتبط با دیتا (اینترنت موبایل) را از قیمت اصلی دستگاه در قیمت تمام شده پیشنهاد ویژه خرید گوشی برای کاربران جدا کنند. میاوچی در پاسخ به پرسش خبرنگار گفته بود که با توجه اینکه آیفون 11 تنها 10 روز پیش از اجرای رسمی قانون جدید عرضه می‌شود، از اینکه سافت بانک چگونه شرایط را مدیریت می‌کند، اطمینان ندارد.Ken Miyauchi رئیس شرکت SoftBank

او پس از آنکه متوجه شد چه اشتباهی مرتکب شده است، سعی کرد سریعاً آن را بپوشاند. او در ادامه گفت: "البته هیچ‌کس نمی‌داند آیفون چه زمانی عرضه می‌شود"، اما دیگر کار از کار گذشته بود! البته این موضوع بسیار قابل پیش‌بینی بود. سال گذشته اپل آیفون XS و XS Max را در تاریخ  سپتامبر روانه بازار کرد، در حالیکه آیفون XR به دلیل مشکلات کارخانه‌ای ماه اکتبر در اختیار خریداران قرار گرفت. تنها اتفاقات متفاوتی که ممکن است امسال رخ دهد می‌تواند این باشد که اپل سه آیفون جدید خود را به صورت همزمان راهی بازار کند. موضوعی که باوجود آنکه مدیر سافت بانک به آن اشاره‌ای نکرد، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار