کد خبر: ۲۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 07
پردازنده Helio G90T به تازگی از سوی MediaTek معرفی شده است؛ پردازنده ای که برای گوشی های موبایل گیمینگ میان رده طراحی شده و با ویژگی های خود، می تواند در گوشی هایی مورد استفاده قرار گیرد که با قیمت و سخت افزار کنترل شده، برای گیمرهای بسیاری قابل تهیه باشند.

به گزارش آی تابناک : پردازنده Helio G90T به تازگی از سوی MediaTek معرفی شده است؛ پردازنده ای که برای گوشی های موبایل گیمینگ میان رده طراحی شده و با ویژگی های خود، می تواند در گوشی هایی مورد استفاده قرار گیرد که با قیمت و سخت افزار کنترل شده، برای گیمرهای بسیاری قابل تهیه باشند.

گوشی جدید شیائومی برای گیمرهای اقتصادی در راه است

در همان زمان معرفی نیز اعلام شده بود که اولین گوشی مبتنی بر تراشه Helio G90T، از سوی Xiaomi معرفی خواهد شد. البته در آن زمان هم به مدل دقیق این گوشی هوشمند اشاره ای نشده بود. حالا در یک پست توییتری این خبر را تایید کرده است. گوشی هوشمند شیائومی می تواند Redmi Note 8 و یا گوشی کاملا جدید باشد که احتمال دوم قوی تر به نظر می رسد.

Redmi Note 8 محصولی است که از سنسور 64 مگاپیکسلی Samsung GW1 استفاده خواهد کرد؛ این محصول یک پرچمدار جذاب از سوی چینی ها است. احتمال دوم آن است که MediaTek Helio G90T در یک گوشی گیمینگ شیائومی مورد استفاده قرار گیرد. صفحه شیائومی در هند چندی پیش در یک توییت رسماً به این نکته اشاره کرد که یک گوشی هوشمند با تراشه MediaTek Helio G90T به زودی معرفی خواهد شد؛ از آنجایی که از جمله "ورود به دنیای بازی های باورنکردنی" استفاده شده بود، قطعا با یک مدل گیمینگ روبرو خواهیم بود.

گوشی گیمینگ شیائومی

با این وجود تبلیغ دوم به یک گوشی هوشمند دوربین محور اشاره دارد که به زودی معرفی شده و از تراشه Helio G90T استفاده می کند. به هر حال گوشی جدید شیائومی از تراشه Helio G90T استفاده خواهد کرد، اما در مورد نوع و کاربرد اصلی آن مطمئن نیستیم. احتمال ضعیفی هم وجود دارد که Xiaomi هر دو دستگاه را معرفی کند. یعنی یک نمونه گیمینگ میان رده و یک گوشی هوشمند دوربین محور.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار