کد خبر: ۲۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 06
Halo Infinite قرار است یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها برای مایکروسافت و استودیوی سازنده خود یعنی 343 Industries باشد. دلیل آن هم فقط این نیست که یک نسخه جدید از سری Halo است که قرار است به بازار عرضه شود (اگر چه این دلیل هم خودش به اندازه کافی بزرگ و منطقی است) و حتی به خاطر این هم نیست که قرار است یک بازسازی مجدد در نقش احیا کننده فرنچایز Halo باشد، بلکه به این دلیل که بازی زمان عرضه کنسول نسل بعدی خانواده ایکس‌باکس است.
به گزارش آی تابناک : همانطور که در جریان هستید، عنوان Halo Infinite نقش بازی زمان عرضه برای نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس یعنی ایکس‌باکس اسکارلت را ایفا می‌کند. اما حتی با وجود این که Halo Infinite لانچ تایتل کنسول نسل بعدی مایکروسافت است، انحصاری آن نخواهد بود و برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و خانواده آن یعنی ایکس‌باکس وان و مدل‌های ارتقاء یافته آن یعنی S و X هم در دسترس قرار خواهد گرفت که فعلا در این مطلب توجه ما روی مدل پایه این کنسول یعنی همان ایکس‌باکس وان است. بنابراین با توجه به این مسائل، این بازی مسلما تمام سعی و تلاش خودش را به کار خواهد گرفت تا از سخت افزار قدرتمندتر ایکس‌باکس اسکارلت استفاده بیشتری ببرد و از مزیت‌های آن به خوبی بهره مند شود. اما شاید یکی از بزرگ‌ترین سوالات ما این باشد که پس با توجه به این مسائل، Halo Infinite روی ایکس‌باکس وان چطور به نظر می‌رسد؟ آیا همه چیز را فدای کیفیت بهتر روی نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت خواهد کرد و مدل پایه نسل هشتمی آن را کاملا در حاشیه رها خواهد کرد؟ آیا کنسول نسل فعلی مایکروسافت در نهایت کار خود را با ارایه یک کیفیت درجه دو از این بازی در این نسل به پایان خواهد رساند تا سازنده‌های این بازی فقط رفع تکلیف کرده باشند و بگویند بسیار خب ما که بازی خود را برای هر دو نسل عرضه کردیم، هر کسی پول بیشتری پرداخته باشد، آش بهتری خواهد خورد. خب، حداقل به گفته مدیر فرنچایز Halo، یعنی Frank O’Connor، این اتفاق رخ نخواهد داد  و آن‌ها چنین دیدگاهی به نسخه نسل هشتمی بازی خود نخواهند داشت.

O’Connor در گفت و گویی که با یک یوتیوبر به اسم Blackmist523 داشت، گفت که با ایکس‌باکس وان مانند "یک شهروند درجه دوم” رفتار نخواهد شد و این که این عنوان شوتر پیش رو، هم از نظر بصری و هم گیم پلی روی این کنسول فوق العاده به نظر خواهد رسید. وی در این رابطه چنین گفته است که:

کاملا واضح و مشخص است که شهروند ویژه برای ما، ایکس باکس اسکارلت است و ما هم به سختی با آن تیمِ سخت افزاری که در اختیار داشتیم کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که این بازی نمایش شگفت انگیزی روی آن از خودش به جای خواهد گذاشت و با آن‌ها همکاری خود را ادامه دادیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌دانیم چطور مطمئن شویم که این بازی روی ایکس‌باکس اسکارلت شگفت انگیز به نظر برسد اما این موضوع برای ایکس‌باکس وان هم صدق می‌کند و این بازی روی آن هم فوق العاده به نظر خواهد رسید. همچنین این موضوع برای اولین بار برای نسخه رایانه شخصی این بازی نیز به همین ترتیب خواهد بود چون این نسخه از Halo Infinite هم در همان روز و تاریخ به عرضه خواهد رسید که ما را هیجان زده می‌کند. این‌ها شیوه‌ای که ما بازی‌ها و عناوین خود را توسعه می‌دادیم، تغییر داد و همینطور نگرش و تفکر ما درمورد آن‌ها را نیز همینطور اما ما همیشه برای بهترین هدف سخت افزاری ممکن تلاش می‌کنیم و همیشه برای رسیدن به آن سعی می‌کنیم. این بار به تصمیم شما بستگی دارد؛ این که شما این بازی را روی اسکارلت انجام دهید یا رایانه‌های شخصی، در حال حاضر بستگی به سیستم رایانه شخصی شما دارد.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه چنین ادامه داد که

اما این موضوع را نیز باید خاطر نشان کنم که ایکس‌باکس وان هم شهروند درجه دوم برای ما نیست. ما در حال ساخت این بازی هستیم و هم از نظر بصری و هم از نظر گیم پلی روی ایکس‌باکس وان هم فوق العاده به نظر می‌رسد. هر چیز دیگری که به جز این وجود دارد، موارد اضافی متعدد به حساب می‌آید اما ما چند حقه هم در آستین خود مخفی کرده‌ایم که در حال فکر کردن به آن‌ها هستیم تا در زمان مناسب از آن‌ها رونمایی کنیم.

در حال حاضر عنوان به شدت مورد انتظار Halo Infinite که احتمالا آخرین عنوان انحصاری فرست پارتی مایکروسافت در نسل هشتم هم به حساب می‌آید قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، خانواده کنسول‌های ایکس‌باکس وان و همچنین ایکس‌باکس اسکارلت به عرضه برسد اما پیش از آن چند نسخه آزمایشی (بتا) هم از این بازی برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، تیم سازنده و توسعه دهنده این عنوان در استودیوی 343 Industries و همینطور خود شرکت مایکروسافت نیز اظهار کرده‌اند که E3 سال آینده لحظه بزرگی برای این سری شوتر کهنه کار خواهد بود. باید منتظر باشیم و ببینیم چه برنامه‌هایی برای این سری تدارک دیده شده است.



منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار