کد خبر: ۲۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 06
محصول شماره یک جدید مایکروسافت خدماتش را طوفانی افزایش می‌دهد. هاست اختصاصی یک خدمت جدید است که برای سازمانهای بسیار بزرگ کیفیت خدمات با درجه بسیار بالا را فراهم می‌آورد.
به گزارش آی تابناک : امروز مایکروسافت پیش‌نمایش یک سرویس جدید Azure با نام Azure Dedicated Host (هاست (هوست تلفظ صحیح است) اختصاصی) را اعلام کرد. این سرویس جدید به شما امکان می‌دهد ماشین مجازی ویندوزی یا لینوکسی خود را در سرورهای فیزیکی یک مستاجره اجرا کنید. این به شرکت کمک می‌کند تا الزامات نظارتی و انطباقی شرکت را برآورده کند. مایکروسافت همچنین به شرکتها اجازه می‌دهد تا از مجوزهای Windows Server و SQL Server محلی خود با اطمینان از نرم‌افزار یا مجوزهای اشتراکی واجد شرایط استفاده کنند. بر خلاف ماشین‌های مجازی عادی اژور که قابل اجاره هستند شما در هاست اختصاصی اژور این کنترل‌ها را دارید:

زیرساخت سخت‌افزاری اساسی (از نوع میزبان)
پردازنده بر اساس برند، قابلیت‌های بالا و موارد دیگر
تعداد هسته پردازنده
نوع و ابعاد ماشین مجازی پیاده‌سازی شده در اژور
از امروز ، هاست اختصاصی اژور در اکثر ناحیه‌های اژور به صورت پیش‌نمایش در دسترس است. در طول دوره پیش‌نمایش، مایکروسافت به مشتریان اجازه می‌دهد سری ماشین‌های مجازی Dsv3 و Esv3 اژور را مستقر کنند. درمورد ذخیره‌سازی، از هارد دیسک‌های استاندارد اژور، SSD های استاندارد وSSD های Premium پشتیبانی می‌شود.



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار