کد خبر: ۲۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 06
شرکت وان پلاس در بهار سال جاری از دو مدل گوشی هوشمند پرچمدار وان پلاس 7 رونمایی کرد که یکی از آنها نسخه استاندارد بود و دیگری یک مدل پرو و حرفه‌ای محسوب می‌شد. در حالی که پیش بینی می‌شد دیگر اسمارتفونی از سوی این شرکت چینی معرفی نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد وان پلاس در حال توسعه نسخه جدیدی به نام OnePlus 7T Pro است.
به گزارش آی تابناک : به تازگی تصاویری فاش شده که این اسمارتفون را با طراحی مشابه نمونه‌های قبلی نشان می دهد. این تعجب آور نیست که در اواخر سال جاری هم باید شاهد معرفی مدل جدیدی از خانواده گوشی‌های هوشمند وان پلاس 7 باشیم، آن هم مدلی که با پسوند T عرضه می‌شود.

هر سال وان پلاس در پایان سال نسخه جدیدی را با پسوند T عرضه می‌کند و سال 2019 هم چنین خواهد بود. براساس تصاویر انتشاری، OnePlus 7T Pro دارای نمایشگر کاملا فول سایز است و حاشیه‌ای در آن مشاهده نمی‌شود. به نوعی این شرکت می‌خواهد از همان سبک طراحی وان پلاس 7 پرو بهره گیرد و احتمالا در بخش سخت افزاری تغییراتی حاصل خواهد شد.

پیش بینی می‌شود این مدل به جای اسنپدراگون 855، به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شود. مدل قبلی با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی Fluid AMOLED Quad HD+که تراکم پیکسلی 516ppi داشت، راهی بازار شد. این صفحه نمایش همچنین نرخ تجدید نظر آن 90 هرتزی بوده و یک مدل برجسته برای انجام بازی‌های موبایل تلقی می‌شود.

وان پلاس 7 پرو گذشته از آن شامل دوربین سه گانه 48/16/8 مگاپیکسلی شده  و دوربین سلفی آن هم از نوع پاپ آپ است. این گوشی هوشمند همچنین از حافظه رم 12 گیگابایتی برخوردار بوده و اولین اسمارتفون مجهز به حافظه ذخیره سازی UFS 3.0 به شمار می‌رود. باتری آن هم با یک پک 4000 میلی آمپری همراه شده و در مجموع وان پلاس 7 پرو پرچمدار قدرتمندی به حساب می‌آید.

انتظار داریم وان پلاس مدل جدید را با کمی تغییرات در بخش سخت افزاری راهی بازار کند.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار