کد خبر: ۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 06
چندی پیش، تاریخ انتشار جدیدترین به‌روزرسانی بازی No Man’s Sky با نام Beyond مشخص شد که قرار است حالت واقعیت مجازی را به بازی اضافه کند.

به گزارش آی تابناک : همان طور که اطلاع دارید، از زمان انتشار رسمی بازی No Man’s Sky تا به حال، استودیو هلو گیمز به خوبی از آن پشتیبانی کرده و محتویات مختلفی را برای آن منتشر کرده است. به طوری این عنوان از لحاظ محتویات به تکامل بسیار خوبی رسیده و مشکلات و باگ‌های اذیت کننده‌ی آن تا حد زیادی، کاهش پیدا کرده است. همچنین چند وقت پیش، استودیو هلو گیمز با انتشار یک متن، به سازندگان و استودیوهای جدید اعلام کرد که اگر بازی آن‌ها با شکست رو به رو شده، نباید ناامید شوند و می‌توانند در گذر زمان با پشتیبانی هوشمندانه از بازی خود و برنامه ریزی طولانی، آن را به یک اثر دوست داشتنی تبدیل کنند.

حال در جریان همین پشتیبانی هلوگیمز از بازی خود، به تازگی تاریخ انتشار جدیدترین به‌روزرسانی No Man’s Sky مشخص شده که محتویات تازه و البته مهمی را با خود همراه دارد. اولین نکته‌ای که در این به‌روزرسانی می‌تواند کاربران را خوشحال کند، اضافه شدن حالت واقعیت مجازی به بازی است و این بخش به زودی آماده‌ی تجربه خواهد بود. حالت واقعیت مجازی بازی No Man’s Sky، قبل‌تر توسط سازندگان معرفی شده بود اما تاریخ انتشار خاصی برای آن در نظر گرفته نشده بود. اکنون مشخص شده که این حالت هفته‌ی آینده به دست کاربران می‌رسد.

از سویی دیگر، بخش چندنفره‌ی جدیدی در این به‌رزورسانی به بازی اضافه خواهد شد. از گذشته، کاربران منتظر این بخش جدید بودند. به گفته‌ی سازندگان، بخش چندنفره‌ی No Man’s Sky، امکانات مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از این طریق، تعامل و رابطه‌ی اجتماعی خوبی داشته باشند. همچنین در آینده به طور کامل از این حالت پشتیبانی خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات کامل این به‌رزورسانی و جزئیات بیشتر بخش چندنفره‌ی جدید No Man’s Sky، باید تا روز انتشار این آپدیت منتظر بمانیم.

جدیدترین نسخه‌ی به‌روزرسانی بازی No Man’s Sky در تاریخ 14 آگوست مصادف با 23 مرداد ماه به دست کاربران خواهد سید.



منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار