کد خبر: ۲۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
اخیراً مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Your Phone برای کاربران اینسایدر منتشر کرده است که پشتیبانی از دو سیم‌کارت را به همراه دارد. این بدان معناست که اکنون می‌توانید از هر دو سیم‌کارت برای ارسال و دریافت پیام در کامپیوتر شخصی و از طریق برنامه‌ی Your Phone استفاده کنید.

به گزارش آی تابناک : Analy Otero Diaz، مدیر ارشد برنامه‌های مایکروسافت، به معرفی این قابلیت جدید از طریق توییتر پرداخت. او در این باره گفت :

کاربران ویندوز اینسایدر! ما ویژگی جدیدی را برای اپلیکیشن Your Phone منتشر کردیم. پشتیبانی از دو سیم‌کارت در پیام رسانی! بنابراین اگر شما دستگاهی با دو سیم‌کارت فعال دارید، هم‌اکنون می‌توانید از هر دوی آن‌ها برای ارسال و دریافت پیام‌ها روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

با این وجود، هنوز صحبتی درباره‌ی عرضه‌ی این قابلیت برای باقی کاربران به میان نیامده است.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت، عضو جدیدی از مجموعه ویژگی‌هایی است که مایکروسافت اخیراً به برنامه‌ی Your Phone اضافه کرده است. آن‌ها مدتی قبل همگام سازی اعلان‌ها بین اندروید و ویندوز 10 را معرفی کردند. حتی قبل‌تر نیز پشتیبانی از MMS وقابلیت ذخیره‌ی مستقیم تصاویر را اضافه کردند.

تلاش‌های فزاینده‌ی مایکروسافت در راستای بهبود Your Phone، هیچ معنی جز علاقه‌ی آن‌ها برای نفوذ بیشتر در سایر پلتفرم‌ها ندارد.

نظر شما چیست؟




منبع : neowin 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار