کد خبر: ۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
این روزها برنامه‌های زیادی وجود دارند که بر روی چهره‌های ما فیلترهایی اعمال می‌کنند، به عنوان مثال چهره ما را جوان‌تر و پیرتر می‌کنند، جنسیت ما را تغییر می‌دهند و حتی چهره ما را به حیواناتی مانند گربه و سگ تبدیل می‌کنند. به‌غیر از این فیلترهای زیادی وجود دارد که می‌توانند چهره شما را زیباتر از حالت فعلی کنند، لاغرتران کنند، پوست شما را صاف‌تر کنند، چشم‌های شما را بزرگتر کنند و ...

به گزارش آی تابناک : این فیلترها به طرز عجیبی بسیار محبوب هستند و توسط بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما همانطور که آنها گفته‌اند، شما هرگز نباید 100 درصد به چیزهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، اعتماد داشته باشید. به عنوان مثال، اخیراً فیلتر چهره یکی از ولاگرها پرطرفدار چینی در زمان استریم زنده خود با مشکل مواجه شد و چهره واقعی او در زمان پخش برنامه لو رفت.

بار کجی که به منزل نرفت

این ولاگر چینی، Your Highness Qiao Biluo نام دارد و در زمانی که در حال اجرای یک استریم زنده با شخص دیگری بود، با فیلتر چهره خود به مشکل خورد. برای آنکه بدانید اوضاع تا چه اندازه خجالت‌آور بود، کافیست بدانید که طرفداران و دنبال کنندگان این خانم بارها به او التماس کرده بودند که چهره واقعی خودش را نمایش دهد، اما او اعلام کرده بود تنها زمانیکه 100000 یوان هدیه دریافت کند؛ این کار را خواهد کرد.

لو رفتن چهره ولاگر چینیاما حالا به لطف سازنده فیلترهای زیباساز، چهره حقیقی این ولاگر افشا شده است و از آنجاییکه این چهره هیچ شباهی به فیلترهای استفاده شده توسط او نداشت، بسیاری از دنبال کنندگان از حمایت خود صرف نظر کردند، هدایای خود را پس گرفتند و وجوهی که ارسال کرده بودند را بازپس گرفتند. در حالیکه ما تصور می‌کنیم استفاده از فیلترها بسیار سرگرم کننده و جالب است، این موضوع به ما یادآوری می‌کند که به چشمان خود در زمان تماشای استریم اعتماد نکنیم.

شاید تصور کنید که این یک پایان غم‌انگیز برای ولاگر مسنی بود که خودش را جای یک دختر جوان جا زده بود، اما داستان به خیری و خوش تمام شد. باوجود آنکه بسیاری از فالوئرها با دیدن چهره واقعی او ابتدا واکنش منفی نشان دادند، اما در نهایت این ولاگر توانست حمایت زیادی کسب کند و حتی تعداد دنبال کنندگان او بیشتر از همیشه شود. حالا هوادارانش واقعی او را "granny" (مامانبزرگ) صدا می‌زنند.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار