تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
از مدت‌ها پیش اخباری در رابطه با کنار رفتن اسکایپ بیزنس و جایگزین شدن آن با تیمز در اختیار شما گذاشتیم.

به گزارش آی تابناک : از مدت‌ها پیش اخباری در رابطه با کنار رفتن اسکایپ بیزنس و جایگزین شدن آن با تیمز در اختیار شما گذاشتیم. اما نمی‌دانستیم این نرم‌افزار می‌آید تا رقیبی برای اسلک باشد. تا اینکه خبر رسمی پیشی گرفتن تیمز از اسلک به دستمان رسید. بعد از این اتفاق مدیرعامل اسلک ابراز بی توجهی کرد و شکستش را نادیده گرفت که در این لینک به آن اشاره شده است. امروز اما تلاش تیم سازنده تیمز مایکروسافت اسکایپ بیزنس آنلاین را برای همیشه بازنشسته می‌کند.

اطلاعات اساسی که باید بدانید شامل موارد زیر است:

اسکایپ آنلاین نسخه بیزنس در تاریخ 31 ژوئیه 2021 بازنشسته خواهد شد.

مایکروسافت از اول سپتامبر سال 2019 مشتریان جدید Office 365 را به سمت تیمز گرایش می‌دهد.

قبل از بازنشستگی اسکایپ نسخه بیزنس آنلاین، چندین ویژگی جدید به تیمز مایکروسافت اضافه خواهد شد.


مایکروسافت در تاریخ 31 ژوئیه 2021 اسکایپ نسخه تجاری یا بیزنس را بازنشسته می‌کند. در دو سال باقی‌مانده تا بازنشستگی، کاربران فعلی هیچ تغییری در خدمات تجربه نخواهند کرد. اما با شروع از تاریخ 1 سپتامبر 2019، مایکروسافت برای مکالمه، جلسات و مکالمه، مشتریان جدید Office 365 را مستقیماً به تیمز مایکروسافت هدایت می‌کند. اسکایپ برای سرور تجاری و خدمات مشتریان اسکایپ هیچ یک تحت تأثیر این اتفاق قرار نمی‌گیرند.مایکروسافت دلیل بازنشستگی این سرویس را در پست وبلاگ اخیر (از طریق ZDNet) توضیح می‌دهد.

مایکروسافت، Teams را در سال 2017 راه اندازی کرد و با گذشت زمان شاهد افزایش مداوم کاربران بود. اخیراً به 13 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است که احتمالاً بیشتر از Slack است. با موفقیت مایکروسافت تیمز، جای تعجب ندارد که مایکروسافت قصد دارد کاربران را به سمت سرویس جدیدتر انتقال دهد.

در حالی که اپلیکیشن تیمز مایکروسافت خوب عمل می‌کند، به ویژگی‌های مختلفی نیاز دارد تا مهاجرت مشتریان اسکایپ نسخه بیزنس آنلاین به خودش را آسان‌تر سازد.

  • Dynamic 911. از ویژگی‌های سیستم تلفن مایکروسافت تیمز، Dynamic E911 به طور خودکار از موقعیت فعلی تماس گیرنده برای مسیریابی به مرکز پاسخگویی به نقطه پاسخ ایمن عمومی (PSAP) که توسط دولت محلی اداره می‌شود، استفاده می‌کند. Dynamic E911 تا پایان این سال در تیمز برای آمریکا تحویل داده می‌شود.
  • دوره‌های نگهداری کوتاه‌تر. گزینه‌های جدید دوره نگهداری به شما امکان می‌دهد مشتریان دوره نگهداری کانال و گفتگو را تا حداقل 1 روز محدود کنند و اطمینان حاصل شود که با حذف اطلاعات، کلیه داده‌ها از مکانهای ذخیره‌سازی دائمی در سرویس تیمز حذف می‌شود. دوره‌های کوتاه‌تر حفظ کانال تا پایان امسال در تیمز موجود خواهد بود.
  • تیمز و Skype Consumer Interop. ارتباط میان تیمز و Skype Consumer به کاربران دو سرویس امکان برقراری ارتباط با استفاده از چت و مکالمه را می‌دهد. تیمز و Skype Consumer Interop در سه ماهه اول سال 2020 در تیمز عرضه می‌شود.
  • ادغام مرکز تماس و ضبط سازگاری. در رویداد Inspire که در اوایل ماه جاری برگزار شد، ما همکاری تیمز با Five9 ، Genesys و NICE را برای فعال کردن راه حل‌های مرکز تماس – و با ASC ، NICE و Verint برای تهیه ضبط سازگاری اعلام کردیم. ما همچنین در حال همکاری با سایر شرکای معتبر اسکایپ نسخه بیزنس آنلاین هستیم تا سایر راه حل‌های مرکز تماس و ضبط سازگاری را برای تیمز به بازار عرضه کنیم.

قابلیت همکاری بین تیمز مایکروسافت و Skype Consumer بسیار قابل توجه است زیرا بسیاری در مورد عدم پشتیبانی از این رویداد در حال حاضر شکایت می‌کنند. کاربران دو سال تا قبل از بازنشستگی اسکایپ برای کسب و کار آنلاین وقت دارند، بنابراین یک زمان نسبتاً طولانی برای مهاجرت دادن هر چیزی که باید منتقل شود وجود دارد.

در همین جا از کاربران اسکایپ نسخه بیزنس آنلاین درخواست می‌شود برای داشتن سرویس قبلی با کیفیت بسیار بالاتر و امکانات بسیار بهتر هرچه سریع‌تر حساب کاربری خود را به اپلیکیشن تیمز منتقل کنند.

این اپلیکیشن به سرعت تبدیل به قلب اتصال خدمات مایکروسافت تبدیل خواهد شد و در آینده قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از آنجا که در حال حاضر رتبه اول هم ازان این اپلیکیشن است قطعا در آینده اتفاقات بزرگی در اطراف آن روی خواهد داد.

شما عزیزان می‌توانید از لینک‌های زیر صفحه اپلیکیشن تیمز و نسخه‌های غیر سازمانی اپلیکیشن اسکایپ را دریافت کنید. این دو نرم افزار محبوب را اکروز از ما دریافت کنید.








منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار