کد خبر: ۲۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
هوآوی به تازگی چند نام تجاری را در سازمان مالکیت معنوی بین‌المللی انگلستان به ثبت رسانده است. انتظار می‌رود که این نام‌ها هر چند عجیب در گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی مورد استفاده قرار گیرند، چرا که در تصویر منتشر شده این نام‌ها در بخش Smartphone ثبت شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : از طرف دیگر هوآوی تا همین جای کار هم گوشی‌هایی با حرف و دو عدد را روانه بازار کرده است که گوشی‌های بالارده سری پی می‌باشند، از همین رو غیرقابل تصور نیست اگر روزی دو عدد به سه عدد تغییر کند.

نامگذاری گوشی‌های تلفن هوآوی هرگز برای افرادی خارج از این شرکت چندان واضح نبوده است. اما سری P و Mate این شرکت تا حد زیادی یک روند منطقی را دنبال کرده‌اند. در سال 2017 گوشی پرچمدار P10 جایگزین P9 شد و سال بعد از آن هوآوی تصمیم گرفت تا به جای 11، گوشی P20 را روانه بازار کند و سال بعد از آن، یعنی امسال P30 معرفی شد. اتفاقی مشابهی برای گوشی‌های سری میت هم رخ داد، البته این سری کمی کوتاه‌تر است و انتظار می‌رود که در پایین امسال خانواده Mate 30 نیز به آنها اضافه شود.گوشی های پی300 400 و 500 هوآوی

P300 – P400 – P500 کجای بازی جای خواهند داشت؟

اینکه واقعاً این گوشی‌ها در چه زمانی و چطور در محصولات هوآوی جای خواهند گرفت، سوالاتی است که در حال حاضر پاسخی برای آنها وجود ندارد. اگر هوآوی تصمیم بگیرد که بعد از گوشی‌های P30 سال آینده P400 را روانه بازار کند، ثبت نام تجاری P300 چندان منطقی به نظر نخواهد آمد. علاوه‌براین نام‌گذاری بدین صورت در تناقض با اظهارات ما مبنی بر نامگذاری منطقی گوشی‌های سری P خواهد بود. ممکن است فارغ از این حدس و گمان‌ها، هوآوی تصمیمی کاملاً متفاوت برای این نام‌ها داشته باشد. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که تصمیم غول چینی فناوری جهان چه خواهد بود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار