کد خبر: ۲۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 03
فیلیپس به تازگی از سری جدید مانیتورهای خود رونمایی کرده است. این مانیتورهای جدید از سری E1 با طراحی زیبا، ویژگی های خلاقانه و قابلیت های پیشرفته ارائه شده اند.

به گزارش آی تابناک : این مانیتورهای جدید تجربه ای متفاوت  و استثنایی را چه در خانه و چه در کسب و کار برایتان به ارمغان خواهند آورد. در ادامه به معرفی این محصولات از سری E1 خواهیم پرداخت.

معرفی سری مانیتورهای E1 فیلیپس

Philips E1 Line از هشت مدل تشکیل شده که در آن نمایشگرهایی 24 اینچی ، 27 اینچی یا 32 اینچی را با وضوح های FullHD ، Quad HD یا وضوح 4K UHD در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصولات با ویژگی های نوآورانه و کارایی بالا از جمله Adaptive Sync / AMD FreeSync ، حالت LowBlue ، فناوری بدون لرزش و اتصال DisplayPort ارائه خواهند شد و برای کاربران خانگی یا حرفه ای بهترین گزینه ها خواهند بود.

معرفی سری مانیتورهای E1 فیلیپس

مانیتورهای Philips E1، شیک و زیبا هستند و برای هر دکوراسیون و هر مدل مکانی قابل استفاده خواهند بود. مدل های خمیده این سری مانیتورهای فیلیپس (241E1SCA ، 271E1SCA ، 272E1CA ، 322E1C ، 325E1C و 328E1CA) از یک صفحه نمایش باریک و همچنین انحنای عمیق 1500R برای یک تجربه مشاهده همه جانبه برخوردار هستند. این مانیتورها همچنین شامل یک پایه مناسب هستند که برای مدیریت کابل، عملکرد و کارایی خوبی خواهند داشت. مدل های صفحه تخت (245E1S و 275E1S) با پنل های IPS، علاوه بر تصاویر واضح و رنگ های دقیق، دارای زاویه دید فوق العاده ای نیز هستند.

مانیتورهای Philips E1 با استفاده از چندین فناوری نوآورانه ، تصاویری خیره کننده را ارائه می دهد. مدل های (241E1SCA ، 271E1SCA ، 272E1CA و 322E1C) با کیفیت تصویر Full HD تصاویری واقعی را ارائه می دهند، در حالی که مدل های (245E1S ، 275E1S و 325E1C) با کیفیت Quad HD، تصاویری CrystalClear با کارایی بالا را ارائه خواهند داد. از سوی دیگر مدل مجهز به فناوری UltraClear 4K UHD  که مدل (328E1CA) است از دقت فوق العاده ای برای استفاده هایی نظیر CAD ، گرافیک سه بعدی و هر کجا که به جزییات نیاز است مناسب خواهد بود. چندین مدل (245E1S ، 325E1C و 328E1CA) نیز از فناوری Ultra Wide-Color برخوردارند که از طیف وسیع تری از رنگ ها بهره می برند و همه مدل ها مجهز به SmartContrast هستند. باید اشاره کنیم که همه مدل ها عملکرد صاف و بدون عیب و نقصی را ارائه خواهند کرد و با فن آوری Adaptive Sync / AMD FreeSync و حالت جدید بازی SmartImage، نوآوری های Philips تکمیل شده است. در نتیجه با تکنولوژی های موجود، شاهد عملکرد بسیار خوبی در زمینه گیمینگ نیز خواهیم بود.

این مانیتورها با هدف مطابقت با آخرین استانداردهای اتصال طراحی شده اند و بسیاری از ویژگیهای مناسب را ارائه می دهند. بسته به مدل، اتصالات این مانیتورها شامل HDMI ، DisplayPort، اتصال VGA برای سازگاری بیشتر، بلندگوهای استریو داخلی و موارد دیگر است. حالت LowBlue نیز نور آبی مضر را در این مانیتورها کاهش می دهد. فناوری Flicker-Free، روشنایی را تنظیم می کند و تصاویری بدون سوسو زدن را برای یک تجربه راحت تر و لذت بخش تر ارائه خواهد داد. طراحی ارگونومیک این سری از مانیتورهای جدید، امکان تنظیم شیب، ارتفاع و زاویه را خواهد داد.

Philips E1 Line از نظر محیط زیست نیز بی نظیر بوده و باید بگوییم که این مانیتورها کاملاً عاری از مواد مضر مانند سرب و جیوه بوده و شامل 100٪ مواد قابل بازیافت هستند. نکته جالب این است که مدل های خاصی در بین این سری از محصولات، دارای مجوز Energy Star 7.0 نیز هستند. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به جداول زیر مراجعه کنید و جزییاتی از این مانیتورهای سری E1 فیلیپس را در اختیار داشته باشد. قیمت و دسترسی این محصولات نیز در جداول زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


معرفی سری مانیتورهای E1 فیلیپس

معرفی سری مانیتورهای E1 فیلیپس

معرفی سری مانیتورهای E1 فیلیپس





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار