کد خبر: ۲۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 30
اگر از کاربران واتساپ در دسکتاپ باشید می دانید که دسترسی به این نسخه دردسرهایی دارد که حتما نیاز است تا واتساپ گوشی شما به دسکتاپ متصل شود.

به گزارش آی تابناک : اما خبر خوب این است که واتساپ به تازگی قصد دارد تا نسخه جدیدی را برای کاربران دسکتاپ ارائه دهد که عملکردی متفاوت در اتصال خواهد داشت. در ادامه جزییات این خبر ارائه خواهد شد.

بهبود اتصال واتساپ دسکتاپ

ظاهراً طبق گفته های سایت WABetaInfo ، نسخه جدیدی از واتساپ برای دسکتاپ بدون نیاز به اتصال تلفن خود به اینترنت ارائه خواهد شد که روند اتصال را ساده تر از قبل خواهد کرد. نسخه وب فعلی WhatsApp که در سال 2015 منتشر شده با پیچیدگی ها و دردسرهایی همراه است که در صورت عدم اتصال واتساپ گوشی هوشمند، نسخه دسکتاپ قابل استفاده نخواهد بود. در واقع این نسخه متفاوت از نسخه دسکتاپ تلگرام بوده و باید اشاره کنیم که تلگرام در این زمینه عملکرد بهتری را ارائه کرده است.

بهبود اتصال واتساپ دسکتاپ

ظاهرا این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدتر و کاربردی را در اختیار کاربران دسکتاپ قرار دهد تا حتی در زمان در دسترس نبودن گوشی هوشمند هم این نسخه دسکتاپ قابل استفاده باشد. در واقع واتساپ از این پس با سیستم چند پلتفرمی UWP ارائه خواهد شد در نتیجه در پلتفرم به صورت مجزا در دسترس خواهد بود و عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد. البته این موضوع در مورد نرم افزار واتساپ صادق خواهد بود و نسخه وب همچنان عملکرد مانند گذشته خواهد داشت. از طرفی شاید در روند جدید واتساپ دسکتاپ شاهد رمزگذاری به عنوان راه حل امنیتی باشیم. به هر جهت این تغییرات در حال توسعه و اعمال است و به زودی شاهد نسخه کامل تری از واتساپ دسکتاپ خواهیم بود اما زمان انتشار آن هنوز مشخص نشده است.




منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار