کد خبر: ۲۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 30
چند روز پیش خبر رسمی قرار گرفتن دکمه نمایش پسوورد روی اج کرومیوم منتشر شد. و ما این خبر را در این آدرس برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. هنوز چند روزی بیشتر نگذشته است اما خبر ورود این قابلیت به اج نسخه کنری (Canary) هم به دست ما رسید.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش اج کنری به روز رسانی شد و رابط کاربری در آن بهبود بخشیده شد تا پنجره‌های خصوصی داخلی شفاف‌تر شوند. به روز رسانی امروز – در ادامه موضوعات مرتبط با حریم خصوصی – یک "نشانگر رمز عبور” جهانی را اضافه می‌کند.
این ویژگی یکی از موارد بسیاری است که در "انتشارات ویژگی‌های کنترل شده” موجود است.

اجرای دکمه افشا برای <input type = password> این تغییر کلید دکمه برای <input type = password> را اجرا می‌کند.
این دکمه با استفاده از الگوی مشابه به دکمه روشن / لغو برای <input type = search> اضافه شده است، با این تفاوت که به جای استفاده از webkit-appearance برای رسم دکمه، ما از svg تعریف شده در controls-refresh.css استفاده می‌کنیم. دستیار keydown برای پشتیبانی از کلید میانبر کلید Alt-F8 اضافه می‌شود تا رمز عبور را رمزگشایی کند و منطق اضافه می‌شود تا مطمئن شود دکمه تنها با ورودی مستقیم فشردن کاربر ظاهر شود. اگر گذرواژه در وهله اول خالی نشد (به عنوان مثال autofill یا value = xxx) و یا کنترل از بین رفت و تمرکز دوباره به دست آمد یا مقادیر توسط اسکریپت تغییر کرد، دکمه افشاگری نشان داده نخواهد شد.
توجه داشته باشید که ما از ظاهرسازی داخلی استفاده می‌کنیم، به عنوان عنصر pseudo element id استفاده می‌کنیم، بنابراین هیچ راهی برای نویسندگان برای تنظیم یا پنهان کردن دکمه ظاهرسازی وجود ندارد. این ممکن است پس از اتفاق نظر در مورد id مورد استفاده یا استاندارد سازی دکمه تغییر پیدا کند.
تست ها در web_tests / fast / forms / controls-new-ui / password اضافه می‌شوند.

این ویژگی همچنین در نسخه Dev اج نیز منتشر شده است.



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار