کد خبر: ۲۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 29
به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Battlefield V منتشر شده که تغییرات مختلفی را در بازی ایجاد می‌کند. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر این آپدیت با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : همان طور که اطلاع دارید، بازی Battlefield V سال گذشته توسط استودیو دایس و شرکت الکترونیک آرتس منتشر شد اما در زمان انتشار خود، نمرات و نقدهای متوسطی دریافت کرد و آن طور که انتظار می‌رفت نسبت به نسخه‌های قبلی خود، موفقیت بزرگی را به دست نیاورد. اما با این شرایط، سازندگان سعی کردند با انتشار بسته‌های الحاقی رایگان و به‌روزرسانی‌های مختلف، مشکلات بازی را برطرف کنند و از لحاظ محتویات، آن را به تکامل بیشتری برسانند. استودیو دایس تا به اینجا، در راه پشتیبانی از بازی بسیار موفق عمل کرده و می‌توان گفت که بازی Battlefield V در حال حاضر جزو یکی از بهترین عناوین شوتر اول شخص در بازار محسوب می‌شود که بخش بتل رویال آن در کنار بخش چندنفره‌ی هیجان انگیز، می‌تواند تا مدت‌ها کاربران را سرگرم کند.

به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Battlefield V با شمار‌ه‌ی 4.2 منتشر شده که تغییرات مختلفی را در بازی ایجاد می‌کند. به طور خلاصه باید توضیح دهیم که این به‌روزرسانی، دو نقشه‌ی جدید Provence و Lofoten Islands را به بازی اضافه می‌کند. همچنین باگ‌های مختلف بازی برطرف شده و تغییراتی در گیم‌پلی و تعادل سلاح‌ها ایجاد شده است. به طور دقیق‌تر، باگ‌های مربوط به ارتقای سلاح P08 carbine برطرف شده و سرعت شلیک گلوله‌های آن نیز از 200rpm به 180rpm کاهش یافته است. از سویی دیگر، کاربران تا حالا با مشکل جدی نامرئی شدن دیگر بازیکنان در بخش چندنفره مواجه بودند که می‌توانست در بسیاری از مواقع، مشکلاتی ایجاد کند. طبق گفته‌ی سازندگان، در این به‌روزرسانی این مشکل تا حدودی برطرف شده و این احتمال وجود دارد که کاربران باز هم شاهد نامرئی شدن دیگران باشند. در حقیقت این مشکل در به‌روزرسانی بعدی بازی به طور کامل رفع می‌شود. همچنین از این به بعد، اگر در حالت زخمی و نیمه جان قرار بگیرید، امتیاز کشته شدن شما برای فرد مهاجم اعمال خواهد شد و در صورت احیاء شدن، یک مرگ برای شما ثبت می‌شود. تغییر مربوطه فعلا در حالت بتل رویال بازی اعمال شده است.

به گفته‌ی سازندگان، به‌روزرسانی بعدی بازی که محتویات بزرگی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد، سطح کلی پیشرفت کاربران را به 500 افزایش داده و اسلحه‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

عنوان Battlefield V در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.



منبع : wccftech 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار