کد خبر: ۲۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 29
بازی های "اندرویدی" بر روی پلتفرم هایی از جمله اندرویدی تی وی، تی وی باکس ها، تلویزیون های هوشمند، کنسول انویدیا شیلد و ... اجرا می شوند. محصولات بسیاری امکان اجرای بازی های اندرویدی را دارا هستند و حالا باخبر شده ایم که Nintendo Switch هم به لیست این سیستم ها اضافه شده است.

به گزارش آی تابناک : Nintendo Switch را می توان یکی از محبوب ترین کنسول های بازی این شرکت دانست؛ حالا یک گروه موسوم به Switchroot در XDA اعلام کرده اند که موفق به طراحی و آزمایش موفق آمیز یک رام شده اند که می تواند بازی های اندرویدی را در هر مدل، بر روی کنسول بازی Nintendo Switch اجرا نماید.

به دلیل برخی شباهت های موجود بین دستگاه نینتندو سوئیچ و محصولاتی از جمله NVIDIA Shield، کار بر روی ارائه رام های غیر رسمی از ماه های گذشته آغاز شده است. در ابتدا برخی از این رام ها با دلیل مشکلاتی از جمله خرابی ابعاد و نمایش تصاویر، قطع شدن جریان Wi-Fi، اجرای نامناسب بازی و... با شکست روبرو شده اند. اما حالا رام جدید این گروه امکان اجرای بازی ها را فراهم کرده است.

این رام بر اساس سیستم عامل Android 8.1 ROM بوده است. این رام در اختیار کاربران قرار گرفته است اما باید بدانید که برنامه فوق به صورت غیر رسمی منتشر شده و پشتیبانی گوگل و تائید نینتندو را به همراه ندارد.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار