کد خبر: ۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 28
چند روز قبل بود که مایکروسافت به اشتباه دست به انتشار بیلدی داخلی از ویندوز 10 برای اینسایدرهای حلقه‌ی فست زد. این نسخه یک ذهنیت کلی از ظاهر احتمالی منوی استارت در آینده به ما داد. اما امروز به شما می‌گوییم که منوی استارت تنها تغییر ایجاد شده در این بیلد نیست، بلکه مرکز کنترل ویندوز 10 نیز دست‌خوش تغییراتی شده است.

به گزارش آی تابناک : اکنون کاربری به نام Rafael Rivera متوجه قابلیتی شده است که به شما اجازه می‌دهد با اعمال تغییراتی در رجیستری ویندوز، مرکز کنترل (Control Center) جدید را فعال کنید. یک سال قبل بود که درباره تلاش‌های مایکروسافت برای ایجاد تغییرات اساسی در کنترل سنتر و احتمال اضافه شدن آن به ویندوز در آینده، خبر دادیم. اما الان به لطف دستکاری‌های رجیستری می‌توانیم یک نگاه کلی به این بخش قبل از انتشار رسمی داشته باشیم. متاسفانه تغییر رجیستری تنها برای این بیلد غیر رسمی دردسترس است.

Rafael Rivera در این باره می‌گوید :

جالب است. کنترل سنتر هنوز نمرده است و به نظر می‌رسد که یک طراحی جدید برای ویندوز لایت داشته باشد.

او همچنین مسیر تغییرات رجیستری را اعلام کرد :

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionControl CenterUseLiteLayout dword:1

مرکز کنترل جدید به دو بخش تقسیم می‌شود، دکمه‌های میانبر و اکشن سنتر (مرکز اعلانات). میانبرها، دکمه‌هایی قابل تغییر همانند وای‌فای و بلوتوث هستند و اکشن سنتر، محل نمایش اعلانات است. در حال حاضر این مرکز کنترل جدید با مشکلاتی همراه است و به‌درستی کار نمی‌کند. اما انتظار می‌رود که مایکروسافت قبل از انتشار عمومی مشکلات آن را برطرف کند. همچنین این شرکت هیچ اظهار نظر رسمی در مورد تاریخ عرضه‌ی این بخش نکرده است. اما پیش‌بینی می‌شود که با بروزرسانی 20H1 ویندوز 10 برای عموم کاربران عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی طراحی جدید مرکز کنترل ویندوز 10 چیست؟




منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار