کد خبر: ۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 28
کاربران و اعضای سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass) از هم‌اکنون می‌توانند به چهار بازی جدید روی این سرویس دسترسی پیدا کنند. اگر بخواهم دقیق‌تر اشاره کنم، اعضای سرویس اشتراکی گیم پس روی ایکس‌باکس وان به تعدادی بازی جدید دسترسی پیدا کرده‌اند و اعضای گیم پس روی رایانه‌های شخصی نیز به همین ترتیب سه بازی دیگر در اختیار گرفته‌اند. هر یک از این دو دسته یک بازی در اختیار دارند که روی پلتفرم دیگر در دسترس نیست. در ادامه جزئیات بیشتری از این بازی‌ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

به گزارش آی تابناک : اعضای گیم پس روی ایکس‌باکس وان می‌توانند عناوین Resident Evil 4, WORMS WMD و همینطور Killer Instinct Definitive Edition را از هم‌اکنون دانلود کنند. در عین حال اعضای گیم پس روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند از دو بازی آخری که ذکر شد بهره ببرند و علاوه بر آن، به جای Resident Evil 4 عنوان Unavowed را دریافت کنند. همانطور که انتظار دارید، اعضای این سرویس روی ایکس‌باکس وان از این بازی‌های جدید خوشحال‌تر هستند چرا که Resident Evil 4 که یکی از بهترین بازی‌های کلاسیک حال حاضر بازار است را می‌توانند با داشتن عضویت این سرویس، به طور رایگان دانلود کنند.

کاملا مشخص است که دو بازی بزرگی که به این سرویس اضافه شده‌اند را می‌توان Resident Evil 4 و همینطور Killer Instinct به حساب آورد. برای آن عده از کسانی که با این سرویس آشنایی کافی ندارند، باید اعلام کنم که سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس در حال حاضر هم برای کاربران کنسول نسل هشتمی سونی یعنی ایکس‌باکس وان و نسخه‌های ارتقاء یافته آن یعنی ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس در دسترس قرار دارد و هم برای کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی. هزینه داشتن اشتراک این سرویس ۱۰ دلار به ازای هر ماه است. این سرویس یک سرویس Netflix مانند است که شما با در اختیار داشتن عضویت آن می‌توانید به آرشیو آن که شامل بیش از ۱۰۰ بازی مختلف می‌شود، دسترسی داشته باشید که این آرشیو به طور مداوم با اضافه شدن بازی‌های جدید به روزرسانی می‌شود تا هر ماه تعدادی بازی جدید در اختیار اعضای این سرویس قرار داده شود. 


منبع : comicbook

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار