کد خبر: ۲۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 28
شرکت FSP نسل جدید منابع تغذیه (PSU) برای سیستم های حرفه ای و پرمصرف را معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : در ادامه برای آشنایی با سری پاورهای Hydro G Pro از FSP با ما همراه باشید.

پاورهای Hydro G Pro طراحی شده برای حرفه ای ها

منابع تغذیه Hydro G Pro که برای سیستم های سخت افزاری سطح بالا طراحی شده است، در مدل های 850 و 1000 وات طراحی شده است. آنها به صورت کاملا ماژولار طراحی شده و در پشت منبع تغذیه، کلید فیزیکی حالت مصرف ECO هم نصب شده است. بدنه از روکش ضد الکتریسیته تولید شده و استاندارد بازدهی این خانواده 80 Plus Gold است. به گفته FSP راندمان آنها به 90 درصد می رسد.

خازن های الکترولیتی 100٪ ساخته شده در ژاپن، جایگزین خازن های ساده در Hydro G Pro هستند. فن 12 سانتی متری مورد استفاده برای تهویه دارای قابلیت Fluid Dynamic Bearing بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. طراحی 12 ولت به صورت تک ریل بوده و یک مدار DC به DC با کنترلر نیمه دیجیتالی هم در این خانواده به کار رفته است. پاورهای Hydro G Pro برای پردازنده و مادربردهای اینتل بهینه سازی شده اند.

پاورهای پاورهای Hydro G Pro

پروتکشان های این سری شامل OCP, OVP, SCP, OPP, OTP بوده و هر دو مدل به گواهی IEC62368 دست یافته اند. شایان ذکر است که در گذشته مدل های 650 و 750 واتی از سری Hydro G Pro معرفی شده بودند. طول 15 سانتی متری سری Hydro G Pro باعث می شود که در بسیاری از کیس های موجود به سادگی نصب شوند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار