کد خبر: ۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 28
Stig Asmussen، کارگردان عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order، به همراه Jason De Heras، طراح ارشد مبارزات این بازی، در مصاحبه جدید خود عنوان کرده‌اند که این بازی بسیار شبیه به آخرین اثر استودیوی From Software یعنی Sekiro Shadows Die Twice است. جزئیات بیشتر این مصاحبه که درمورد همین موضوع صحبت شده است را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش آی تابناک : عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order که نوامبر سال جاری به عرضه خواهد رسید، قطعا یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال در صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. در مصاحبه‌ای که دو تن از اعضای استودیوی سازنده این بازی یعنی Respawn با مجله Edge برای شماره مخصوص ماه سپتامبر آن انجام داده‌اند، از الهام و اقتباسی که از سازنده عنوان Sekiro Shadows Die Twice یعنی استودیوی From Software گرفته‌اند، صحبت کرده‌اند. Stig Asmussen در این زمینه چنین گفته است که:

من از زمانی که استودیوی From Software عنوان King’s Field را تولید و عرضه کرد، یکی از بزرگ‌ترین طرفداران و علاقه مندان این استودیو بودم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه چنین اضافه کرد که:

منظور من این است که King’s Field II یکی از بازی‌های مورد علاقه من در تمام دوران است. اما موضوع درمورد دوست داشتن یک بازی نیست که من بخواهم تلاش کنم خودم چنین عنوانی بسازم. این بحث فراتر از این چیزها است. موضوع در مورد این است که ما چه چیزهایی می‌توانیم از آن یاد بگیریم و ببینیم چه چیزهای سرگرم کننده‌ای در آن وجود دارد.

علاوه بر این، Jason De Heras اینجا وارد مصاحبه شد و درمورد این موضوع صحبت کرد که عنوان Sekiro Shadows Die Twice اثر استودیوی فرام سافتور بسیار شبیه به عنوان پیش روی آن‌ها یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order است. وی در این زمینه گفت:

من فکر می‌کنم که Sekiro Shadows Die Twice یک غول بی شاخ و دم بود و این کمی آرامش بخش است که شما می‌توانید چنین عنوانی را بدون در اختیار داشتن نوار استقامت انجام دهید. چنین بازی‌هایی به شما اجازه حمله کردن می‌دهند، اجازه چرخیدن و غلط زدن می‌دهند، این بازی‌ها به شما اجازه می‌دهند که همه این کارها را به طور رایگان و با آزادی عمل کامل انجام دهید. و سپس اگر در حال انجام دادن کار درستی باشید، سیستم هوش مصنوعی به شما اعلام می‌کند که این کار را به خوبی انجام می‌دهید.

Jason De Heras در ادامه صحبت‌های خود چنین ادامه داد که:

این باعث آرامش خاطر ما می‌شود که شما نمی‌توانید هر کاری که بازی‌باز انجام می‌دهد را محدود کنید و به شما اجازه می‌دهد که آزادی عمل بیشتری داشته باشید و سپس هوش مصنوعی یک چک آبدار به آن‌ها می‌زند یا یک مشت محکم روانه صورت آن‌ها می‌کند. این برای ما یک نکته مثبت بود که بدانیم عنوانی وجود داشته که شبیه به بازی ما بوده است. بسیار شبیه.

اخیرا هم تیم توسعه دهنده این بازی در استودیوی Respawn Entertainment از احتمالِ داشتن یک بخش Photo Mode در کنار داشتن گزینه New Game Plus صحبت کرده است. به جز این، Respawn مدتی پیش نسخه کامل دمویی که در E3 امسال از این بازی به نمایش گذاشته شده بود را نیز به انتشار رساند که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

عنوان مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است به طور دقیق در تاریخ ۲۴ آبان ماه سال جاری شمسی برابر با ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به عرضه برسد. شما می‌توانید از هم‌اکنون این بازی را از فروشگاه Amazon یا فروشگاه‌های سونی و مایکروسافت پیش خرید کنید.




منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار