کد خبر: ۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
طرفداران و علاقه مندان به فرنچایز Blair Witch ماه آینده به دنیای عجیب و غریب و پیچیده دنیای این بازی در جنگل‌های تاریک و سرد که همه ما این سری را با آن می‌شناسیم و دوست داریم، بازخواهند گشت.

به گزارش آی تابناک : طبق شیوه و روش معمول Blair Witch، ما هنوز چیزهای زیادی از جدیدترین اقتباسِ این بازی دریافت نکرده‌ایم اما اخیرا این شانس را به دست آورده‌ایم که اولین قدم‌هایی که به دنیای بازی خواهیم گذاشت را مشاهده کنیم تا یک چشمه کوچک از چیزی که قرار است در آن قدم بگذاریم، مشاهده کنیم.

این تریلر تقریبا طولانی و مفصل توسط Game Informer به انتشار رسیده است و شما هم می‌توانید کل این ویدیو را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که این ویدیو متعلق به دقایق اولیه گیم پلی این بازی یا چیزی در همان حوالی است چرا که شخصیت قابل بازی شما هنوز در حال جست و جو کردن برای چیزی است که در جنگل، کاملا درست و دقیق به نظر نمی‌رسد. رفیق نزدیک شما که یک سگ به اسم Bullet است، در طول مسیر شما در جنگل به عنوان راهنمای شما عمل خواهد کرد و هم برای مسیر یابی به شما کمک می‌کند و هم برای پیدا کردن چیزهایی که به دنبال آن‌ها می‌گردید. همچنین از دیگر اطلاعاتی که تا به حال از این بازی به دست آورده‌ایم نیز می‌توان به این اشاره کرد که یک سری مبارزه هم در این بازی وجود خواهد داشت تا انجام دهید اما متاسفانه هنوز هیچ یک از آن‌ها را موفق نشده‌ایم ببینیم که در این تریلر هم چیزی از آن‌ها برای دیدن وجود ندارد. یک تصویر کاملا واضح و شفاف از حالت وهم انگیز و ترسناک جنگل در این تریلر به ما نشان داده می‌شود که در بازی وجود دارد. در این تریلر می‌توانید ببینید که حال و هوای آن چقدر به بقیه نسخه‌های این سری که احتمالا آشنایی کافی با آن‌ها دارید، نزدیک است.

عنوان Blair Witch قرار است چند روز بعد از به اتمام رسیدن بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای سال در اروپا یعنی Gamescom 2019 در تاریخ ۸ شهریور ماه سال جاری برابر با ۳۰ آگست ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان به عرضه برسد. در ادامه این مطلب، شما را به دیدن تریلر ۱۰ دقیقه‌ای جدید از گیم پلی این بازی دعوت می‌کنم.

منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار