کد خبر: ۲۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
Honor Vision نخستین محصول آنر در حوزه تلویزیون‌ها خواهد بود. چندی پیش اخباری مبنی بر عرضه تلویزیونی هوشمند از سوی آنر منتشر شده بود. حال شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این محصول توسط مدیرعامل این شرکت هستیم.

به گزارش آی تابناک : از نظر آنر دوربین‌های بیرون‌های جهنده تنها به اسمارت‌فون‌ها محدود نمی‌شوند و می‌توان از پتانسیل بالای آن‌ها در ارائه تجربه‌ای بهتر به کاربران استفاده کرد. این‌ها بخشی از سخنان George Zhao مدیرعامل آنر در کنفرانسی در چین در ارتباط با ویژگی‌های تلویزیون Honor Vision است.

آن‌طور که پیداست، دوربین بیرون جهنده برجسته‌ترین ویژگی‌ تلویزیون Honor Vision خواهد بود. این دوربین قابلیت برقراری تماس‌های تصویری و تشخیص چهره را در اختیار تلویزیون قرار می‌دهد.

این دوربین احتمالاً به منظور تعریف پروفایل‌های کاربری گوناگون روی تلویزیون هوشمند آنر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در واقع تلویزیون قادر خواهد بود تشخیص کاربرهای مختلف از یکدیگر تنظیمات متفاوت برای تصاویر و پروفایل‌های مختلف در هنگام اجرای نرم‌افزارها را پیش روی آن‌ها قرار دهد.

honor-vision-tv-camera1.jpg

علاوه بر آنچه گفته شد، می‌دانیم تلویزیون Honor Vision بجای استفاده از چیپست اختصاصی Kirin مجهز به چیپست Hongu 818 خواهد بود. این چیپست که حاصل همکاری هواوی و Baidu است، به طور ویژه برای نمایشگرهای هوشمند طراحی و توسعه یافته است.

گفته می‌شود این چیپست از ویدئوهای 8k با نرخ 30 فریم در ثانیه و ویدئوهای 4K با حداکثر نرخ 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد پشتیبانی Hongu 818 از ویژگی‌های نظیر Super-resolution، noise-reduction، automatic color management و کنترل پویای کنتراست نیز هستیم.

تلویزیون هوشمند آنر همچنین قادر است صدای کاربر را فواصل دور تشخیص دهد. بنابراین شاهد حضور دستیار صوتی هوشمند یا فرامین صوتی در آن خواهیم بود.

صرف نظر از زمان عرضه که طبق اعلام رسمی اواخر ماه آینده اعلام شده است؛ Zhao طی کنفرانس از قیمت مدل 55 اینچی تلویزیون Honor Vision خبر داده است. به گفته وی مدل 55 اینچی تلویزیون هوشمند آنر قیمتی معادل 9999 یوان (تقریباً 1450 دلار آمریکا) خواهد داشت.

آنچه گفته شد تمامی اطلاعات فعلی موجود درباره Honor Vision است. با این حال اگر خبر تازه‌ای تا پیش از زمان معرفی رسمی این محصول در 8 اگوست منتشر حتماً آن را پوشش خواهیم داد. ظاهراً روز معرفی این محصول با روز برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی و زمان انتشار نخستین جزئیات رسمی از EMUI مصادف شده است.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار