کد خبر: ۲۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
یکی از موضوعاتی که شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در زمان معرفی محصولات خود، معمولاً بر روی آن مانور می‌دهند، ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری گوشی است.

به گزارش آی تابناک : این شامل آپدیت سیستم عامل و به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود که در حالت استاندارد گزینه اول تا دو سال و گزینه دوم تا سه سال ارائه می‌شوند. این موضوع درخصوص گوشی‌های اندرویدی صادق است و اپل آپدیت‌های بیشتری برای گوشی‌های آیفون خود ارائه می‌کند که البته در این میان گاهاً دست به شیطنت‌هایی هم می‌زند و با پایین آوردن سرعت گوشی‌های قدیمی، کاربران آنها را به خرید محصولات جدیدتر خود ترغیب می‌کند.

آپدیت‌های نرم‌افزاری و به‌خصوص سیستم عامل برای عده بسیاری از کاربران اهمیت دارد و حتی می‌تواند به عنوان یکی از دلایل تعویض گوشی تلقی شود. برای نمونه در نظرسنجی اخیر وبسایت سخت‌افزار مشخص شد که 7.24 درصد از کاربران، نرم‌افزار گوشی را به عنوان معیاری برای خرید آن در نظر دارند. ارائه آپدیت‌های سیستم عامل و امنیتی به کاربران این احساس را می‌دهد که هنوز گوشی آنها به اندازه کافی برای تعویض قدیمی نشده است و با دریافت قابلیت‌های جدید اندروید یا iOS می‌توانند هنوز روی آن حساب کنند. اما شما تا چه اندازه به به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی خودتان اهمیت می‌دهید؟

 

سیستم عامل فعلی گوشی شما چیست؟

در نظرسنجی این هفته سخت‌افزار شرکت کنید و به ما بگویید که چرا و تا چه اندازه به آپدیت‌های سیستم عامل گوشی اهمیت می‌دهید. آیا این موضوع می‌تواند به عنوان یک معیار مهم برای تعویض گوشی به حساب آید؟





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار