کد خبر: ۲۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
Dying Light 2 پروژه بزرگ بعدی استودیوی Techland است، همان نسخه‌ای که سازنده‌های این بازی دوست دارند نوآوری‌های بسیاری به آن اضافه کنند. این بازی یک عنوان جاه طلبانه بزرگ است که می‌خواهد انتخاب‌ها و گزینه‌های متعدد بسیاری پیش پای بازی‌بازان قرار دهد و با ذهن و احساسات آن‌ها بازی کند. تعداد کمی از بازی‌ها را سراغ داریم که این کار را انجام داده باشند یا حتی قادر به انجام دادن چنین کاری باشند.
به گزارش آی تابناک : باید منتظر باشیم و ببینیم سازندگان و توسعه دهندگان این بازی در زمان عرضه آن چه مقدار از قول‌هایی که درمورد این بازی داده‌اند را می‌توانند عملی کنند. همچنین در عین حال هم به نظر می‌رسد که بر اساس گفته‌های مدیر ارشد فناوری این بازی، نه تنها کاربران کنسول‌های نسل فعلی می‌توانند از این بازی لذت ببرند، بلکه Dying Light 2 به دست کاربران و بازی‌بازان کنسول‌های نسل بعدی نیز خواهد رسید.

در مصاحبه طولانی و مفصلی که از سازنده‌های این بازی با وبسایت WCCFTECH به انتشار رسیده، اعضای تیم سازنده و توسعه دهنده‌ی این عنوان درمورد موضوعات مختلف و متنوعی صحبت کردند که وسعت این صحبت‌ها از مقدار وسعت جهان بازی تا نحوه تعامل و ایجاد ارتباط با NPC های بازی متفاوت بوده است. زمانی که خیلی مستقیم و شفاف از Pawel Rohleder درمورد احتمال این که این بازی یک عنوان میان نسلی خواهد بود که به دست کاربران کنسول‌های نسل بعد هم برسد یا خیر، وی در کمال تعجب و غافلگیری پاسخ شفاف و واضحی در اختیارمان قرار داد که اگر راستش را بخواهید، انتظار شنیدن چنین چیزی را آن هم با این صراحت و شفافیت نداشتیم. وی در این زمینه چنین پاسخ داد که:

استودیوی Techland همیشه به آخرین اسباب بازی‌هایی که عرضه می‌شوند، چشم دوخته است. اگر بخواهم دقیق‌تر و واضح‌تر صحبت کنم، بله. نقشه ما از اولین مراحل ساخت و تولید این بازی هم همین بود که Dying Light 2 را تبدیل به یک بازی میان نسلی کنیم.

اگرچه گفتن چنین چیزی را هنوز هم نمی‌توان یک تایید صریح به حساب آورد، اما به نظر می‌رسد که نقشه تیم سازنده و توسعه دهنده عنوان Dying Light 2 در آینده نزدیک این است که قطعا این بازی را برای نسل بعدی کنسول‌های ویدیویی نیز به عرضه برسانند و روی سخت افزارهای نسل بعدی نیز آن را در دسترس قرار دهند. به احتمال بسیار زیاد این اتفاق هم برای پلی‌استیشن ۵ رخ خواهد داد هم برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت، موسوم به ایکس‌باکس اسکارلت اما هنوز مشخص نشده که آیا نسخه‌های نسل هشتمی و نسل بعدی این بازی هم زمان در یک تاریخ عرضه خواهند شد یا با فاصله‌های زمانی. هنگامی که از تاریخ دقیق عرضه این بازی اطلاع پیدا کنیم، به احتمال بسیار زیاد از این موضوع نیز آگاهی پیدا خواهیم کرد.

در حال حاضر تنها چیزی که صراحتا درمورد پلتفرم‌های مقصد این بازی بارها و بارها تکرار شده این است که Dying Light 2 قرار است بهار سال آینده برای کنسول‌های ویدیویی نسل فعلی (ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴) و همینطور رایانه‌های شخصی به عرضه برسد. فعلا منتظر اخبار، اطلاعات یا جزئیات بیشتری از این بازی خواهیم ماند که عرضه آن برای کنسول‌های نسل بعدی یعنی هم ایکس‌باکس اسکارلت هم پلی‌استیشن ۵ را به طور رسمی تایید کند و نام هر دوی آن‌ها را ذکر کند و یا حتی تاریخ دقیق عرضه این بازی را مشخص کند تا پاسخ سوال‌های خود درمورد این بازی را بگیریم.




منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار