کد خبر: ۲۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
چندی پیش جدیدترین به‌روزرسانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد که حالت Hot Pursuit را به بازی اضافه می‌کند.
به گزارش آی تابناک : در حالی که در سال جاری شاهد انتشار بازی جدید Call of Duty: Modern Warfare هستیم، سازندگان نسخه‌ی قبلی این سری یعنی بازی Call of Duty: Black Ops 4 هنوز در حال پشتیبانی قدرتمند از این عنوان هستند. این بازی در اواخر سال 2018 به دست کاربران رسید و توانست با کسب نمرات و نقدهای راضی‌کننده از منتقدان، به یکی از نسخه‌های موفق این مجموعه تبدیل شود. با اینکه برای اولین بار در این نسخه بخش داستانی به طور کامل حذف شد، اما ما شاهد یک بخش چندنفره‌ی هیجان انگیز و بی‌نقص بودیم که توانست کاربران را مدت زمان زیادی سرگرم نماید و در حال حاضر نیز سرورهای این اثر، از کاربران زیادی بهره مند است. بخش بتل رویال نیز برای نخستین بار به این بازی اضافه شد که محتویات درون آن، در گذشت زمان رو به افزایش است و کاربران زیادی مشغول تجربه‌ی آن هستند.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، شاهد انتشار تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 هستیم. این به‌روزرسانی، حالت Hot Pursuit را به بازی اضافه می‌کند که البته قبل‌تر از این عنوان حذف شده بود. اگر با حالت مذکور آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که این حالت می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های گیم‌پلی بازی را به کاربران ارائه دهد. وسایل نقلیه و امکانات مختلفی در این بخش وجود دارد. تعقیب و گریزهای فراوان، مبارزات سریع و اکشن و نبردهای نفس گیر از ویژگی‌های این حالت محسوب می‌شوند. استودیو تری آرک در رابطه با به‌روزرسانی مذکور افزود:

اکنون به‌روزرسانی جدید Call of Duty: Black Ops 4 در پیش روی شما قرار دارد. حالت Hot Pursuit باری دیگر بازگشته تا هیجان جدیدی را به گیم‌پلی تزریق کند. ما در بخش دیگر، مشکلات مختلفی را برطرف کردیم. میزان آسیب‌رسانی و قدرت کلی اسلحه‌ی Reaver C86 برای افراد خارج از بازیکنان اصلی، کاهش قابل توجه‌ای پیدا کرده است. ما اخیرا گزارش‌های مختلفی را در مورد مشکلات بخش Vision Pulse دریافت کرده بودیم. باگ‌های این مورد نیز به طور کامل برطرف شده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جدیدترین نسخه از این مجموعه یعنی بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز در تاریخ 3 آبان ماه برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.



منبع : comicbook 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار