کد خبر: ۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 17
برند ایکس‌باکس که متعلق به شرکت بزرگ مایکروسافت است، حراجی بزرگ تابستانه خود به اسم Super Game Sale را آغاز کرده که با دیدن تخفیف‌های آن به هیچ وجه دوست نخواهید داشت آن را از دست دهید. شگفت انگیز است که تمامی بازی‌هایی که در فروشگاه این کنسول وجود دارند، تا سقف ۷۰ درصد تخفیف خورده‌اند. جزئیات این حراجی بزرگ و استثنایی را در ادامه در اختیار شما قرار خواهم داد.
به گزارش آی تابناک : نکته فوق العاده درمورد این حراجی این است که اگر شما عضویت یکی از سرویس‌های انحصاری ایکس‌باکس یعنی Xbox Game Pass Ultimate یا Xbox Live Gold را در اختیار داشته باشید، این تخفیف ۱۰ درصد برایتان بیشتر هم خواهد شد که یعنی می‌توانید عناوین و بازی‌های بزرگ بازار را تا سقف ۸۰ درصد تخفیف تهیه کنید.

از نظر عناوین بزرگی که در این حراجی در دسترس شما قرار دارند می‌توان به بازی‌های بزرگ زیادی اشاره کرد از جمله Forza Horizon 4 (پنجاه درصد تخفیف)، The Division 2 (سی و پنج درصد تخفیف)، Rage 2 (بیست و پنج درصد تخفیف)، NieR: Automata BECOME AS GODS Edition (سی و سه درصد تخفیف) و تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ و هیجان انگیز دیگر. این تخفیف‌ها روی عناوین ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز در دسترس قرار دارند. بنابراین اگر قصد دارید تجربه دوباره‌ای از برخی از بازی‌های قدیمی داشته باشید، به عنوان مثال می‌توانید نسخه اول Red Dead Redemption را با پنجاه و هفت درصد تخفیف تهیه کنید.

حراجی بزرگ Xbox Super Game Sale تا تاریخ ۷ مرداد ماه برابر با ۲۹ جولای ۲۰۱۹ میلادی ادامه خواهد داشت که می‌توانید در این فاصله از این فرصت بزرگ استفاده کنید و چنین بازی‌های نابی را برای خود تهیه کنید.



منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار