کد خبر: ۲۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 17
شایعات مربوط به دستگاه تاشو و جیبی از برند سرفیس مایکروسافت بسیار ضد و نقیض هستند؛ اما ایده وجود یک دستگاه جیبی قدرتمند ویندوزی همیشه وجود داشته است. اکنون رایان اسمالی (Ryan Smalley)، طرح مفهمومی اولیه سرفیس نوت را به روزرسانی کرده و طرح مفهومی جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش آی تابناک : در طرح مفهومی اولیه از دو صفحه نمایش که با یک لولا مخصوص به یکدیگر وصل شده بودند، استفاده شده بود اما اکنون این دو صفحه نمایش جای خود را به ایده یک صفحه تاشونده داده‌اند تا طرحی مفهومی سرفیس نوت اکنون زیباتر و واقعی‌تر به نظر برسد.

اسمالی در طرح مفهومی خود از آلکانترا استفاده کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که با بستن دستگاه از صفحه نمایش محافظت کنند. با این حال هنوز هم یک صفحه نمایش بزرگ برای استفاده در حالت موبایل وجود دارد.

این طرح مفهومی شامل یک ایده عالی برای مکان قلم نیز هست و آن را دقیقا بین محل تاشدن دو دوصفحه نمایش قرار داده است. با این ایده دیگر نیازی به حمل قلم به صورت جداگانه ندارید.

اسمالی از پتنت جدید مایکروسافت یعنی دسته بی‌سیم ایکس باکس برای گوشی‌های هوشمند نیز استفاده کرده و سرفیس نوت را به یک دستگاه عالی برای بازی از طریق xCloud تبدیل کرده است.

برای تماشای تصاویر بیش‌تر و با جزئیات‌تر می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ شما در مورد این طرح مفهومی چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار