کد خبر: ۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
شرکت "هایسنس" جدید ترین تلویزیون خود مبتنی بر یک تکنیک پیشرفته و جدید را معرفی کرده و برای اولین بار در کشور چین توزیع خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : تلویزیونی که با یک تکنولوژی جدید، می تواند مرزهای نمایش در LCD را جا به جا نماید.

تلویزیون U9E با دو LCD در یک تلویزیون

تلویزیون Hisense U9E یک تلویزیون LCD است؛ البته نه یک LCD ساده بلکه یک تلویزیون با دو لایه LCD. فناوری Dual-Layer LCD برای چه استفاده می شود؟ در این فناوری که در سالهای اخیر مد نظر کمپانی هایی مانند پاناسونیک هم قرار گرفته بود، دو پنل LCD در تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. یکی برای مدولاسیون نور و دیگری برای کنترل رنگ. هدف این است که به شدت کنتراست افزوده شده و تصاویری واقعی تر با رنگ های مشکی عمیق دریافت گردد.

تلویزیون Hisense U9E

این تلویزیون بر اساس مدل های ULED XD از این شرکت تولید می شود؛ قیمت گذاری Hisense U9E در مدل 65 اینچی، به نسبت بسیاری از رقبا مناسب تر به نظر می رسد. این تلویزیون با برچسب قیمتی در حدود 2600 وارد بازار می گردد که به مراتب کمتر از پرچمداران OLED بوده و در محدوده تلویزیون هایQLED حرکت می کند. این تلویزیون از رزولوشن 4K بهره برده و از تکنولوژی HDR هم برخوردار خواهد بود.

Hisense U9E یک تلویزیون هوشمند است که احتمالا با سیستم عامل اندروید تی وی وارد بازار خواهد شد. تمرکز جدید کمپانی های سازنده تلویزیون بر افزایش دقت رنگ و شدت کنتراست متمرکز شده و شرکت های چینی بدشان نمی آید که به جز QLED و OLED، فناوری اختصاصی خود را داشته باشند. 



منبع : سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار