تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
«جکی لیو» (Jackie Liu) جایگزین زیبایی برای نوت‌پد توسعه داده است. Notepads یک اپلیکیشن یونیورسال است و دقیقا همان چیزی است که هر طرفدار ویندوز 10 می‌خواهد. اگر بخواهیم صادق باشیم این برنامه از نوت‌پد اصلی مایکروسافت بر روی ویندوز 10، بومی‌تر به نظر می‌رسد.

به گزارش آی تابناک : Notepads توانایی سفارشی سازی عالی را ارائه می‌دهد، شما می‌توانید پس‌زمینه را از روشن تا تاریک یا آن را به حالت پیش‌فرض ویندوز تغییر دهید و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این اپلیکیشن از زبان طراحی فلوئنت مایکروسافت بهره می‌برد. نکته جالب دیگر در مورد این جایگزین نوت‌پد این است که شما می‌توانید آن را از طرق خطوط فرمان شامل Command Prompt یا PowerShell با تایپ notepads اجرا کنید.

با این حال، اگر یک برنامه‌نویس هستید که به دنبال چیزی هست که از نظر بصری جذاب است و به خوبی  Notepad++، VS Code و Sublime کار می‌کند قطعا این برنامه‌ای نیست که به دنبال آن می‌گشتید. برنامه در بتا است و شما می‌توانید کارهای محدودی با آن انجام دهید. اما قطعا این برنامه می‌تواند جایگزین نوت‌پد باشد به شرطی که کراش‌های تصادفی برنامه به خاطر نسخه بتا برایتان اهمیت نداشته باشد.

و اما مهم‌ترین نکته در مورد این اپلیکیشن یونیورسال، متن‌باز بودن آن است و مطمئن هستیم که بسیاری از توسعه‌دهندگان خرسند خواهند بود. شما می‌توانید از این لینک و از طریق گیت‌هاب به کدهای آن دسترسی پیدا کنید.

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از این اپلیکیشن یونیورسال را داشته‌اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود
اطلاعات
  • حجم : 32.41 مگابایت
  • اسم: Notepads - Beta
  • توسعه دهنده: Jackie Liu
  • قیمت: رایگان
  • پلتفرم‌ها: PC و HUB
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار