کد خبر: ۲۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 03
طی خبر خوشحال کننده‌ای برای استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت متوجه شدیم رهبر استعدادیابی Sony Interactive Entertainment به کشتی اکس باکس پیوسته است. مایکروسافت در مورد پر کردن بازار گیمینگ بسیار جدی است.

به گزارش آی تابناک : پس از نزدیک به چهار سال فعالیت در نقش PlayStation، فیونا چِربَک، رهبر کسب استعدادها در حال حاضر در استخدام مایکروسافت است. با کار برای استودیوهای بازی اکس باکس، چربک رسما یک سفیر اشتغالی دور دنیا است. و این برای همه ما خبر جالبی است.

در طی چهار سال کارش با سونی، چربک مسئول دریافت توسعه دهندگان برای بازی خدای جنگ (God of War) بود که همین به تنهایی برد بزرگی است چون این بازی برای تقریبا تمام گیمرهای جهان بهترین بازی جهان است. رزومه او گسترده است: از انیمیشن سازی دیزنی و استخدام در اوایل دهه نود میلادی تا اکس باکس، این چشمگیر است.

کار چربک در اکس باکس در استودیوی توسعه جدید تمرکز خواهد کرد: The Initiative. Initiative ممکن است یک تیم جدید باشد، اما همین حالا هم در حال استخدام کردن بالارده‌ترین گسترش دهنده‌ها است، بسیاری از آنها روی خدای جنگ کار کرده‌اند.

در ویدیو زیر شما شاهد اعلام خریداری شدن Double Fine توسط مایکروسافت خواهید بود. همچنین با کلیک روی این لینک می‌توانید ویدیو معرفی Psychonauts 2 در کنفرانس E3 امسال را ببینید.

نقش چربک در استودیوهای بازی‌ سازی اکس باکس ممکن است به جمع‌آوری برای تمام استودیو‌ها متصل نباشد، با وجود اینکه فیل اسپنسر چشمان خود را به سمت شرق تنظیم می‌کند. در عوض، نقش او در رابطه با قدرتمندتر کردن تیم‌های موجود مایکروسافت خواهد بود. Obsidian ممکن است یک هدف کلیدی باشد: در حالی که این توسعه دهنده همیشه عناوین با کیفیت را منتشر می‌کند، بسیاری از آنها از مدیریت آن انتقاد می‌کنند.

برنامه‌ریزی هر چه باشد، استخدام چنین خریدار با تجربه‌ای، قطعا سرها را خواهد چرخواند. در حالی که ما همین حالا برای آنچه که نسل بعدی اکس باکس می‌تواند با تکنولوژی Scarlett ارائه دهد هیجان زده شده‌ایم، بیشتر برای دیدن نرم‌افزار هیجان داریم.

مایکروسافت درس مهمی در رابطه با مدیریت خوب گرفته است و قطعا در مسیر رشد صنعت بازی خود چندین برابر مسرتر از زمان Xbox One است. مایکروسافت می‌خواهد با سخت‌افزار قویتر، بازی‌های قوی‌تر، کلود قوی‌تر و پلتفرم جهان شمول‌تر کل گیمرها را به سمت خود برباید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا آوردن یک استعدادیاب سرشناس و کارکشته به استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت درست است؟




منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار