کد خبر: ۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
وب سایت Silicon Lottery با پردازنده های جدید AMD بروز می شود؛ این شرکت در زمینه تراشه و CPUهای دست چین شده فعالیت داشته و اورکلاکرها و افرادی که به دنبال پردازنده های خاص هستند، خرید های خود را از این وب سایت انجام می دهند. تراشه های دست چین شده توسط Silicon Lottery تست شده و گاها با تغییراتی که در قلع و سیلیکون آنها اعمال می شود، با قیمت کمتر راهی بازار می شوند.

به گزارش آی تابناک : تمامی CPU و GPUهای تولید شده یکسان نیستند؛ برخی از آنها به دلایل گوناگون مانند تولید متوسط، خرابی های نسبی، ایراد در برخی از سیلیکون ها، ترانزیستورها و ... از کارایی کمتر، خصوصا در اورکلاک رنج می برند. شاید تا مدت ها متوجه نشوید که پردازنده خریداری شده توسط شما، از کارایی 100 درصد برخوردار نبوده و کمی با داده هایی که شرکت در مورد پرفورمنس آنها وعده داده است، متفاوت است. خصوصا اگر دست به اورکلاک بزنید.

تراسه های Silicon Lottery

در تمامی مراسمات اورکلاک، پردازنده های دست چین شده و یا مدل هایی که توسط کمپانی سازنده ارسال می گردد مورد استفاده قرار می گیرند. با این اطلاعات حالا باید ارزش پردازنده های دست چین و تغییر داده شده را بدانید. Silicon Lottery دو پردازنده پرچمدار AMD یعنی Ryzen 7 3800X و Ryzen 9 3900X را به لیست پردازنده و محصولات خود افزوده است. همانطور که گفته شد، پردازنده های دست چین و تست شده در اورکلاک که به صورت تضمینی توسط شرکت هایی مانند Silicon Lottery فروخته می شوند، به مراتب گران تر از پردازنده های معمول در بازار هستند. پس Ryzen 7 3800X و Ryzen 9 3900X هم با قیمت های بالاتری به فروش می رسند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار