کد خبر: ۲۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
مدیر ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ظرف مدت ۵۰ روز تمام حمایت‌ها را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌دهیم.

به گزارش آی تابناک : فرهاد  امیری مقدم مدیر ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره چگونگی اعطای خدمات و تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: از زمانی که یک شرکت دانش بنیان مدارک خود را تکمیل کند تا زمان ابلاغ مصوبه، تسهیلاتی مختلف به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در بیشتر موارد ۵۰ روز زمان به طول می‌انجامد تا حمایت‌های مالی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه شود، در این بین اگر شرکتی مدارک خود را زود تکمیل کند زمان این دوره کمتر شده و به ۲۵ روز هم می‌رسد.

امیری مقدم با اشاره به حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی بیان کرد: در صندوق نوآوری و شکوفایی بخشی به عنوان معاونت توسعه مدیریت توانمند سازی وجود دارد که وظیفه این معاونت ارائه گرند‌های بلاعوض به شرکت‌های دانش بنیان است.

برگزاری ۷۴ نمایشگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

مدیر ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: امسال حدود ۷۴ نمایشگاه توسط مدیر معاونت توسعه مدیریت و توانمند سازی معرفی شده است و برنامه‌های حضور این شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌ها پیش می‌رود.

وی درباره نمایشگاه‌هایی که در لیست معاونت توسعه قرار ندارند، بیان کرد: اگر شرکت دانش بنیانی بخواهد در نمایشگاه حضور پیدا کند می‌تواند نام شرکت را به معاونت اعلام کند تا مقدمات حضورش را در نمایشگاه بین المللی فراهم کنیم.

امیری مقدم با اشاره به تسهیلات مصوب صندوق  و بانک‌ها به شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: تسهیلات مصوبی که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان داده می‌شود ۱۱ درصد است اما می‌توانیم تسهیلات بانکی با نرخ ۱۲ درصد را هم به شرکت‌های دانش بنیا ن ارائه کنیم.

مدیر ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره میزان کمک‌های مالی که برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته می‌شود، یادآوری کرد: بر اساس نیاز شرکت‌های دانش بنیان سرمایه به آن‌ها تعلق می‌گیرد و به دنبال این هستیم تا هزینه‌ها را متناسب با نیاز آن‌ها در نظر بگیریم.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار