کد خبر: ۲۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
یکی از پرچمداران دوست داشتنی در دنیای گوشی های هوشمند، Galaxy S10 نام دارد. این محصول در دو نمونه معرفی شده است که یکی از آنها از فناوری 5G بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : در نسخه 5G، سامسونگ از سنسورهای پیشرفته ToF هم استفاده کرده و بدین ترتیب سیستم عکس برداری آن را به طور ویژه بهبود بخشید. Galaxy S10 5G برای عکس برداری، یکی از بهترین های بازار است. البته در زمینه سخت افزار نیز Galaxy S10 5G کار را برای رقبای خود دشوار کرده است؛ حالا خبر فروش بسیار بالا و خیره کننده آن است که این روزها خبر ساز شده است.

فروش خیره کننده Galaxy S10 5G

Galaxy S10 5G در تاریخ 5 آوریل، وارد کره جنوبی شد؛ یعنی 1 ماه پس از عرضه نسخه اولیه. از آنجایی که کره جنوبی به سیستم 5G مجهز شده است، زیرساخت های مخابراتی این کشور برای گوشی های هوشمند جدید بستر مناسبی را فراهم کرده است. Galaxy S10 5G با فروش خیره کننده جهانی، در خانه خود خوش درخشیده است.

به گفته رسانه های کره ای، Galaxy S10 5G به سرعت در حال رشد در بازارهای جهانی و کره جنوبی است؛ تنها تا هفته پیش، پیش از 1 میلیون دستگاه از گوشی Galaxy S10 5G در کره جنوبی به فروش رسیده است. یعنی تنها در بازار کره، هر روز بیش از 15 هزار دستگاه از این محصول به فروش می رسد. فقط 80 روز به طول انجامید تا سامسونگ در کره جنوبی به فروش بالای 1 میلیون دستگاه برسد.

گوشی Galaxy S10 5G

گوشی هوشمند Galaxy S10 5G تا 20 درصد از فروش تمامی Galaxy S10ها را به خود اختصاص داده است؛ با یک حساب سرانگشتی ساده، متوجه می شویم که Galaxy S10 در تمامی نسخه های خود، فروش بسیار بالایی را تجربه کرده اند. Galaxy S10 5G هم هنوز یک گوشی هوشمند گران قیمت و پرچمدار به حساب می آید؛ اما ظاهرا حتی قیمت آن هم نتوانسته کاربران را به سمت یک مدل از برندهای رقیب ببرد. Galaxy S10 همچنان در حال درخشش است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار