کد خبر: ۲۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
مایکروسافت در تلاش است تا با ایجاد تغییراتی به بروزرسانی دستیار مجازی خود یعنی کورتانا از طریق فروشگاه نرم افزاری ویندوز بپردازد و از وابستگی آن به بروزرسانی‌های ویندوز بکاهد. به همین علت نسخه‌ی بتا کورتانا وارد مایکروسافت استور شد تا راه آپدیت‌های بعدی را هموار سازد.

به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود تا در آینده شاهد بروزرسانی این برنامه و دریافت ویژگی‌هایی که در بیلد 18922 مخفی بودند، باشیم. البته قابلیت‌های بنیادی این دستیار که همگی ما در طول حضور آن در ویندوز 10 با آن‌ها آشنا شدیم، ثابت و بدون تغییر باقی خواهند ماند.

در صفحه‌ی توضیحات این برنامه در مایکروسافت استور می‌خوانیم :

زمان خود را ذخیره کنید و در انجام امور بی‌نقص عمل کنید-کورتانا در انجام فعالیت‌های روزانه‌ به شما کمک می‌کند و می‌توانید به مسائلی که بیشترین اهمیت را دارند بپردازید.

کورتانا با یادآوری‌ها، ذخیره‌ی فهرستی از کارهای انجام نشده و کمک در تنظیم زمان‌سنج یا هشدار جدید، پشتیبان شما خواهد بود. البته شما می‌توانید سوألات خود را از کورتانا بپرسید و سریعاً پاسخ آن‌ها را دریافت کنید.

به عنوان یک دستیار هوشمند، کورتانا تمام اطلاعات مورد نیاز، از جمله اطلاعات مربوط به وضعیت آب‌وهوا و ترافیک را به شما ارائه می‌دهد. همچنین به شما کمک می‌کند تا به جست‌وجو در وب بپردازید. البته کورتانا در طول زمان مشغول شناختن هرچه‌ بهتر شما می‌شود. کورتانا با مواردی همچون هنرمند موردعلاقه یا تیم ورزشی محبوب شما که در مورد آن‌‌ها هیجان زده هستید آشنا می‌شود تا پیشنهادات هرچه بهتر و دقیق‌تری داشته باشد.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت رفته رفته در حال مستقل کردن کورتانا از بطن ویندوز برای زمان نامشخصی باشد. این اواخر ما شاهد جدا شدن کورتانا از بخش جست‌وجو به عنوان نخستین میوه‌ی این تصمیم در بروزرسانی ماه مه 2019 ویندوز 10 بودیم. همچنین ما منتظر نخستین نتایج از تلاش‌های مایکروسافت برای توسعه‌ی کورتانای مکالمه محور هستیم. اما اکنون با ورود کورتانا به مایکروسافت استور، دست این کمپانی برای منتشر کردن آپدیت‌های بیشتر برای کورتانا بازتر شده و دیگر لازم نیست تا عرضه‌ی بروزرسانی بعدی ویندوز منتظر باشیم.

برای دانلود کورتانا از مایکروسافت استور می‌توانید از لینک زیر اقدام کیند.

نظر شما چیست؟

دانلود
اطلاعات
  • حجم : 1.75 مگابایت
  • منتشر کننده : Microsoft Corporation



منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار