کد خبر: ۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 02
امروز رندرهای کامپیوتری تازه‌ای از گوشی‌های آیفون 2019 اپل منتشر شد که طراحی کلیه مدل‌های آن را با جزئیات به خوبی نشان می‌دهد. همچنین این رندرها با رندرهای پیشین هم خوانی دارند.

به گزارش آی تابناک : رندرهای متعلق به iPhone XIR برآمدگی دوربین مربعی را در پشت گوشی نشان می‌دهند که میزبان دوربین اصلی و دوربین دومی است. از آنجایی که نسل قبل تنها یک دوربین داشت، شاهد ارتقای قابل ملاحظه در بخش دوربین هستیم. طراحی ناچ نمایشگر تا حد زیادی مشابه iPhone XR است و گفته می‌شود اپل از یک نمایشگر با همان اندازه 6.1 اینچ استفاده می‌کند.

XIMax.jpg

گوشی‌های iPhone XI و XI Max به سه دوربین مجهز هستند که احتمالاً متشکل از یک دوربین اصلی، یک لنز واید و یک لنز تله فتو باشد. طراحی نمای جلویی گوشی تا حد بسیار زیادی دست نخورده باقی مانده و مشابه مدل‌های گران قیمت فعلی است. اندازه نمایشگر XI Max همان 6.5 اینچ و اندازه iPhone XI نیز 5.8 اینچ است.

iPhoneXI.jpg

احتمالاً این رندرها توسط سازندگان قاب گوشی طراحی شده‌اند و  صرفاً به جزئیاتی چون ابعاد و محل قرارگیری عناصر آن توجه شده است. در حال حاضر امکان تائید رندرهای منتشر شده وجود ندارد اما دلیلی هم برای رد آنها در دست نیست.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار