کد خبر: ۲۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 01
AdDuplex گزارش جدید ماهانه‌ی خود را منتشر کرده است که درصد کاربران نسخه‌های مختلف ویندوز 10 را بر اساس نسخه‌ی دوم AdDuplex SDK که روی ۵۰۰۰ برنامه‌ی مایکروسافت استور وجود دارد، نشان می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : طبق گزارش جدید AdDuplex، تنها ۶٫۳% از کاربران در حال اجرای نسخه‌ی 1903 یا همان آپدیت ماه مه 2019 ویندوز 10 هستند. البته این موضوع عجیبی نیست. اگرچه زمان عرضه شباهت‌هایی به نسخه‌ی 1809 دارد اما مسئله‌ی اصلی مشکلات متعددی است که گریبان‌گیر آپدیت ماه اکتبر 2018 شد و عرضه‌ی این بروزرسانی را با تاخیر همراه کرد.

برای جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه، مایکروسافت در روند عرضه‌ی بروزرسانی ماه مه 2019 ویندوز 10 کاربران را مجبور به دریافت این نسخه نکرد. در عوض آن‌ها برای دریافت این بروزرسانی باید به بخش آپدیت‌ها در صفحه‌ی تنظیمات مراجعه کنند و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. به همین علت است که تعداد کاربران این نسخه کم‌تر از سایر نسخه‌ها است.

اما خب انتظار می‌رود که درصد کاربران این نسخه افزایش پیدا کند. تنها حالتی که مایکروسافت بروزرسانی‌ها را به صورت خودکار روی دستگاه شما نصب می‌کند زمانی است که پشتیبانی نسخه‌ای که در حال استفاده هستید رو به اتمام باشد. این حالت شامل نسخه‌ی 1803 می‌شود که درصد بالایی از کاربران همچنان در حال استفاده از آن می‌باشند. هفته‌ی پیش بود که مایکروسافت شروع به عرضه‌ی خودکار نسخه‌ی 1903 برای کاربران نسخه‌ی 1803 کرد.

به هر حال یک بار دیگر با عرضه‌ی آهسته‌ی نسخه‌ی دیگری از ویندوز 10 طرف هستیم، حداقل روی کاغذ کاربران زیادی از نسخه‌ی 1809 استفاده می‌کنند. اما حقیقت این است که به زودی آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 برای درصد بیشتری از کاربران منتشر می‌شود. این روزها مایکروسافت با احتیاط بیشتری نسبت به انتشار بروزرسانی‌ها اقدام می‌کند.




منبع : neowin
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار