کد خبر: ۲۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 30
با گسترش بازی‌های جهان آزاد و GaaS (بازی‌های منبتی بر سرویس یا همان Games as a Service)، برای اکثر بازی‌های بزرگی که به عرضه می‌رسند یک روند عادی شده که از محتویات بسیار و بی پایان پر شده باشند. دیگر چیز غیر عادی نیست که در بازی‌های بزرگی که توسط بزرگ‌ترین شرکت‌های ناشر دنیا (نظیر Ubisoft و EA و بقیه) به انتشار می‌رسند، شاهد وجود چنان محتویات متعدد و زیادی باشیم که تبدیل به محتویات بی پایان شوند و با گذر زمان هم تغییری در آن‌ها به وجود نیاید.
به گزارش آی تابناک : اما شاید همه سازنده‌ها هم با این روند موافق نباشند. یکی از همین افراد هم Strauss Zelnick، مدیر عامل شرکت بزرگ Take-Two، است. وی اخیرا برخی از موضوعات و مسائل دنیای بازی‌های ویدیویی را مورد بحث قرار داده و درموردشان اظهار نظر کرده که از این دست می‌توان به نظریات وی درمورد این که سرویس‌های اشتراکی شاید بهترین ایده‌ای که می‌تواند وجود داشته باشد، نیستند. وی در حین گفت و گوی تازه‌ای که در مصاحبه اخیر خود با GamesBeat داشته، به سوالات مختلفی درمورد موضوعات مختلف صعنت بازی‌های ویدیویی پاسخ داده است که از اظهار نظر درمورد وضعیت نمایشگاه E3 گرفته تا مبحث کراس پلی یا همان بازی میان پلتفرمی شامل چیزهای زیادی بوده است. زمانی که از وی درمورد مدت زمان گیم پلی بازی‌ها سوال پرسیده شد، مخصوصا در بازی Red Dead Redemption 2 و پایان بندی آن که مدت زمان بسیار زیادی طول می‌کشید، وی این طور پاسخ داد که در واقع احساس نمی‌کند تمام بازی‌هایی که وجود دارند باید ۱۰۰ ساعت یا بیشتر گیم پلی داشته باشند تا برای کامل کردن آن‌ها به چنین زمان بسیار زیادی نیاز باشد. این موضوع بستگی به نوع آن بازی و چیزهایی که سعی دارد به وسیله داستان و گیم پلی خود نشان دهد، بستگی خواهد داشت. Zelnick در این زمینه چنین گفته است که:

به نظر من تعداد موانع موجود در حال زیاد شدن است که من دیگر به هیچ وجه مطمئن نیستم که باور داشته باشم همه بازی های بزرگی که به عرضه می‌رسند باید دارای تیم‌های بزرگ و پرتعداد باشند که متشکل از افراد زیادی شده است یا این که بیش از ۱۰۰ ساعت بخواهند گیم پلی داشته باشند. این موضوع شامل بازی‌های خودمان هم می‌شود. فضای کافی برای هر تعدادی از بازی‌های مختلف وجود دارد، از بازی‌های گوشی‌های هوشمند گرفته تا چیزهایی مثل Grand Theft Auto و تمام بازی‌ها و دسته بندی‌های دیگری که در این میان قرار می‌گیرند. اشتراکی که مورد نیاز است، باید توجه بسیار زیادی به کیفیت داشته باشد. معنی واقعی و اصلی کیفیت برای یک بازی برای گوشی‌های هوشمند، با یک بازی Free to Play برای پلتفرم PC که در کشور چین به انتشار می‌رسد، با یک بازی اکشن AAA بزرگ که در مقیاس جهانی و در سطح استانداردهای آن به عرضه می‌رسد، با یک بازی Free to Play معمولیِ نه چندان بزرگ، متفاوت است. معنی کیفیت در همه این بازی‌ها یک تعریف منحصر به فرد و خاص خودش را دارا است.

دیدن مدیر عامل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حاضر در صنعت بازی‌های ویدیویی که راه و روش متفاوتی از کل این صنعت و چیزهای محبوبی که این روزها در آن رواج دارد در پیش گرفته، بسیار جالب است. بازی بزرگ بعدی شرکت Take-Two که قرار است امسال به عرضه برسد، عنوان به شدت مورد انتظار Borderlands 3 است که کار ساخت و توسعه آن بر عهده استودیوی Gearbox قرار داده شده است. طبق چیزی که سازنده‌های این بازی اعلام کرده‌اند، داستان این بازی چیزی حدود ۳۵ ساعت به طول خواهد انجامید؛ البته در صورتی که زیاد اهل انجام مراحل و ماموریت‌های فرعی نباشید و دنبال آن‌ها نروید.



منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار