کد خبر: ۲۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 26
مایکروسافت در نسخه‌ی اخیر مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم، قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به توانایی اضافه کردن وب سایت‌ها به نوار تسک‌بار ویندوز اشاره کرد.

به گزارش آی تابناک : اگر کاربر مایکروسافت اج مبتنی بر موتور EdgeHTML باشید، حتماً با این قابلیت آشنایی دارید. اما خب هنوز امکان پین کردن وب سایت‌ها به دسکتاپ وجود ندارد. این ویژگی از نسخه‌ی 77.0.197.0 به بعد مایکروسافت اج کرومیوم در کانال Canary دردسترس است.

برای پین کردن یک وب سایت، تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه‌ی سه نقطه ( … ) کنار نوار آدرس کلیک کنید. سپس نشانگر موس را رروی گزینه‌ی More tools ببرید و پس از آن Pin to taskbar را انتخاب کنید. همچنین اگر خواستید، می‌توانید نام وب سایت را تغییر دهید و در غیر این صورت، آن را همان‌گونه که هست پین کنید.

بعد از اتمام این مراحل، متوجه وجود وب سایت‌های پین شده در لیست برنامه‌ها خواهید شد. آن‌ها دقیقاً همانند سایر برنامه‌ها ظاهر می‌شوند و با کلیک راست روی آن‌ها، شاهد موارد کنترلی مشابه با دیگر برنامه‌ها خواهید بود. شما قادر به پین کردن آن‌ها به منوی استارت، باز کردن فایل برنامه، حذف آن‌‌ها از لیست و البته حذف دائمی آن‌ها خواهید بود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، کاربران مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم از نسخه‌ی 77.0.197.0 به بعد و آن هم در کنال Canary می‌توانند این ویژگی جدید را امتحان کنند و این به بدان معناست که کاربران کانال Dev شانسی برای این کار ندارند. برای دانلود مایکروسافت اج کرومیوم می‌توانید از اینلینک اقدام کنید.

نظر شما چیست؟



منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار